اقتصادی

معاملات آنلاین طلا امن ترین روش سرمایه گذاری این فلز گرانبها

سرمایه گذاری در طلا محبوبیت زیادی دارد و بسیاری افراد با خرید و فروش فیزیکی طلا کسب درامد میکنند یا سرمایه خود را در برابر تورم حفظ میکنند. اما معمولا خطر سرقت طلا وجود دارد. در این مطلب ایمن ترین روش سرمایه گذای طلا را به شما معرفی میکنیم که نه تنها یک روش سرمایه گذاری عالی و مطابق با قیمت گذاری روز در جهان است، بلکه سرمایه شما هم کاملا امن خواهد ماند.

در گذشته از طلا برای ضرب سکه استفاده میشد. با افزایش تولید جهانی، برخی از کشورها شروع به استفاده از طلا به عنوان پول ملی موقت کردند. بعدها، استاندارد طلایی که پول را به مقدار ثابتی طلا وابسته میکرد، معرفی شد.

معاملات انلاین طلا کسب درآمد دلاری

امروزه، پس از لغو استاندارد طلا، نقش طلا به عنوان ابزار اصلی پرداخت کمرنگ شده  و جای خود را به پول فیات و ارزهای دیجیتال داده است.  طلا یک ابزار سرمایه گذاری است که به عنوان یک دارایی امن برای تنوع بخشیدن به پرتفوی و محافظت در برابر ریسک بالا استفاده میشود.معاملات آنلاین ایمن ترین شکل سرمایه گذاری در طلاست که روش نوینی محسوب میشود و عده زیادی از نحوه انجام این روش مطلع نیستند.

شما میتوانید در پلتفرم اینوسلو به راحتی با کمترین سرمایه، طلا و فلزات گرانبها را خریداری کنید. این روش سرمایه گذاری، جز روشهای معتبر و البته نسبتا جدید خرید و فروش طلا محسوب میشود و طرفداران زیادی در سرتاسر دنیا دارد و چون شما طلا را به قیمت جهانی معامله میکنید، هم میتوانید از تغییرات نرخ ارز و هم تغییرات قیمتی طلا بصورت همزمان سود ببرید و طبیعتا درآمد مضاعفی داشته باشید.

در ادامه ضمن معرفی این روش سرمایه گذاری، اطلاعات در مورد طلا، روشهای معاملاتی و کارگزاری اینوسلو به شما ارائه میدهیم.

چرا سرمایه گذاری در طلا را انتخاب کنید؟

طلا یکی از محبوب ترین و فعال ترین فلزات گرانبها در بازار کالاها است. بر خلاف کالاهایی مانند نفت، قیمت طلا کمتر تحت تاثیر ریسک های ژئوپلیتیکی قرار میگیرد. از این رو، در میان شرایط نامطمئن اقتصادی، به عنوان یک کالای امن برای فعالان بازار شناخته میشود.

با این حال، مانند بسیاری دیگر از طبقات دارایی، قیمت طلا همچنان به عرضه و تقاضای بازار و همچنین احساسات سرمایه گذاران حساس است.

خرید و فروش طلا یک استراتژی تجاری رایج است که برای محافظت در برابر تغییرات عمده بازار، افزایش نرخ بهره و تورم استفاده میشود. برای به دست آوردن قرار گرفتن در معرض تغییرات قیمت طلا، میتوانید قرارداد طلا برای تفاوت ها (CFD) را شروع کنید.

بازار طلا در سال‌های اخیر گسترش یافته و فرصت‌هایی را برای افرادی فراهم کرده است که قبلاً ممکن است به تجارت طلا فکر نکرده باشند. پیش از این، برای داشتن آن باید شمش طلا، سکه یا سایر اشکال فلز گرانبها را خریداری کنید. حتی اگر هم اکنون میتوانید این کار را انجام دهید، راه های زیادی برای تجارت آنلاین طلا وجود دارد.

شما میتوانید طلا را به روش های مختلفی معامله کنید، از جمله بازارهای آتی، معاملات نقدی و اختیار معامله، و صندوق های قابل معامله در بورس (ETF). شما همچنین میتوانید طلا را در برابر دلار و چندین ارز اصلی دیگر معامله کنید. و درست مانند بازار فارکس، طلا و سایر فلزات گرانبها نقدینگی زیادی دارند.

طلا حجم معاملات روزانه بیشتری نسبت به اکثر جفت ارزها دارد، به استثنای عمده‌هایی مانند EURUSD، USDJPY و GBPUSD. به دلیل حجم عظیم معاملات روزانه آن، کارمزدها و هزینه های معامله طلا در بازارها نسبتاً پایین است.

مهمترین نکات در معاملات آنلاین طلا

با تنوع در بازارهای طلا، در حال حاضر راه‌های زیادی برای معاملات آنلاین طلا وجود دارد، از جمله بازارهای آتی، معاملات نقدی و اختیار معامله، صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) و غیره. اگر با جفت XAU/USD معاملات فارکس را شروع میکنید، در اینجا نکاتی وجود دارد که باید در نظر داشته باشید.

به خرید طلا توسط بانک های مرکزی توجه کنید

زمانی که بانک‌های مرکزی بی‌ثباتی ارز را پیش‌بینی می‌کنند، اغلب طلا را برای محافظت از این ریسک خریداری می‌کنند که یک شاخص اساسی است. به همین دلیل، مراقب باشید که بانک های مرکزی چه زمانی شروع به خرید مقادیر زیادی طلا میکنند، زیرا ممکن است تغییرات بالقوه در قیمت طلا را نشان دهد.

چنین حرکتی نشان دهنده دو چیز است:

اول، یک دولت با این فرض عمل میکند که ارزش ارزهای اصلی سقوط خواهد کرد. به همین دلیل، معامله گران مقادیر قابل توجهی از سرمایه گذاری خود را به سمت صندوق های دارای نوسان کمتر سوق میدهند.

دوم، چنین حرکاتی معمولاً منجر به افزایش قیمت طلا میشود – حداقل در کوتاه مدت.

 اثرات ژئوپلیتیک بر ارزها را مشاهده کنید

بی ثباتی سیاسی و اقتصادی در سراسر جهان معمولاً باعث نوسان قیمت ارز میشود. در طول چنین رویدادهایی، طلا پناهگاه امنی برای بسیاری از دارایی های نقدی دیگر فراهم میکند.

اگر روی طلا سرمایه گذاری کنید، به طور بالقوه میتوانید از دارایی های خود در برابر شرایط پیش بینی نشده محافظت کنید که میتواند بر سایر بازارهای ارز تأثیر بگذارد. طلا با دلار آمریکا و سایر ارزهای باثبات مانند یورو، یوان ژاپن و پوند رابطه قوی دارد.

معامله طلا براساس ساعات بازار نیویورک

اگرچه معاملات طلا به صورت شبانه روزی انجام میشود، اما بیشتر نقدینگی بازار را در ساعات معاملات نیویورک خواهید یافت. نقدینگی بازار و اهداف تجاری شما استراتژی شما را تعیین میکند

میتوانید در ساعات اوج که نقدینگی زیاد و نوسانات کم وجود دارد معامله کنید.

تقاضای طلا برای مصارف صنعتی و تجاری را دنبال کنید

یک مثال خوب برای تقاضای طلا از صنعت جواهرات است. با ردیابی تقاضای طلا در بازارهای مصرف، میتوان نوسانات قیمت معاملات جهانی طلا را اندازه گیری کرد. هنگامیکه تقاضای جهانی برای جواهرات طلا افزایش مییابد، قیمت طلا در بازارها به همان نسبت افزایش مییابد و بالعکس.

استفاده های دیگر از طلا نیز میتواند بر قیمت طلا در بازارهای مالی تأثیر بگذارد. به عنوان مثال، طلا به دلیل هدایت الکتریسیته کارآمد آن جزء کلیدی گوشی های هوشمند و سایر لوازم الکترونیکی است. افزایش تقاضا برای لوازم الکترونیکی باعث افزایش تقاضا برای طلا و افزایش قیمت فلز میشود.

برای معامله طلا کارگزاری معتبر انتخاب کنید

اگر بتوانید با تحقیق درست و اصولی یک کارگزاری معتبر انتخاب کنید دیگر خیال شما بابت امنیت سرمایه خود راحت خواهد بود.

اینوسلو بروکر حرفه ای و معتبر، در زمینه ارائه بازارهای مختلف، علاوه بر امکان معاملات فارکس ، به بازارهای ارز دیجیتال،معاملات طلا و نقره، انرژی های ارزشمند مثل نفت خام، سهام و شاخص‌های مهم جهانی نیز دسترسی خواهید داشت. شما می‌توانید ابتدا در این بروکر حساب دمو باز کنید تا بیشتر با بازارهای مختلف آشنا شوید. حساب آزمایشی این مزیت را دارد که کاملا رایگان است و نیازی به پرداخت وجه ندارید و میتوانید امکانات و ویژگی های مختلف کارگزاری اینوسلو را بهتر مشاهده کنید.

آدرس وبسایت اینوسلو، invesloir.com/fa  است که به راحتی میتوانید در آن ثبت نام نمایید. برای ثبت نام اولیه نیازی نیست هزینه پرداخت کنید و میتوانید با حساب آزمایشی بصورت رایگان معاملات خود را اغاز نمایید.

معاملات آنلاین طلا در کارگزاری اینوسلو

Inveslo Trading Ltd یک بروکر بین اللمللی و دارای مجوز است که با شماره شناسایی بازرگانی 210540039066 ثبت شده. همچنین به عنوان ارائه‌ دهنده خدمات مالی، در وزارت اقتصاد این کشور به ثبت رسیده است و مجوز معتبر ارائه خدمات پردازش پرداخت، کیف پول های الکترونیکی، خدمات خرید و فروشهای ارزهای خارجی و رمزارز را به مشتریان خود در سرتاسر جهان کسب کرده است.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=95514
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن