کارآفرینی

مراکز مهارت‌آموزی به روز می شوند

رئیس سازمان آموزش فنی‌وحرفه‌ای کشور گفت: همه پنج هزار و ٧٠٠ مرکز مهارت آموزی این سازمان به فناوری روز مجهز می‌شود.

علی اوسط هاشمی در حاشیه بازدید از مراکز آموزشی مهارتی جنوب آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با ایرنا، افزود: با دستور رئیس جمهوری در ماه‌های گذشته از محل فروش سهام تمام مراکز فنی و حرفه‌ای کشور تجهیز خواهند شد و در این راستا جلساتی برگزار و پیگیری شده است.

وی ادامه داد: این مراکز در تمامی زمینه‌های نرم‌افزاری، سخت‌افزاری و آموزشی مجهز می‌شوند تا بر اساس شرایط و تکنولوژی روز پیشرفت لازم صورت گیرد.

رئیس سازمان آموزش فنی‌وحرفه‌ای کشور تاکید کرد: دولت توجه ویژه‌ای به بخش توسعه آموزشی دارد و باید با بهره‌گیری از این ظرفیت خود را به روز کرده و به مسائل جدید بیندیشیم.

اوسط‌ هاشمی با اشاره به اینکه استانداردهای مهارتی کشور به ۶ هزار و ۵۰۰ استاندارد رسیده، گفت: با رونمایی از یک‌هزار استاندارد جدید، طی دهه فجر سال جاری تعداد استانداردهای سازمان‌ آموزش فنی‌وحرفه‌ای کشور افزایش می‌یابد.

وی افزود: تمامی استانداردهای آموزشی نوین متناسب با نیازهای گروه‌های هدف و جامعه تدوین شده است.  وی ادامه داد: این استانداردها در ۶۵ گروه شغلی بزرگ فعال وجود دارد و ویژگی اصلی این رویکرد دارا بودن مسیر توسعه حرفه‌ای است زیرا نقشه راه آموزش را به کارآموزان ارائه می‌دهد.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=45278
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
بستن