سیاسی

مذاکرات کمیسیون مشترک برجام در وین از سرگرفته می شود

کمیسیون مشترک برجام ساعت ۱۵:۳۰امروز با هدف بررسی روند و نتایج گفت‌وگوهای فنی کارشناسان، با شرکت هیأت‌های مذاکره‌کننده ایران و ۱+۴ و در سطح معاونان کار خود را در گرندهتل وین از سر می‌گیرد.

به گزارش تفاهم آنلاین، کمیسیون مشترک برجام مذاکرات خود را با هدف بررسی روند و نتایج گفت‌ و گوهای فنی کارشناسان و با شرکت هیأت‌ های مذاکره‌ کننده ایران و ۱+۴ و در سطح معاونان از سر می‌ گیرد.

ریاست هیأت ایرانی را در این جلسه مذاکرات سیدعباس عراقچی معاون وزیر امور خارجه کشورمان بر عهده خواهد داشت و ریاست جلسه نیز بر عهده انریکه مورا معاون دبیر کل سرویس خدمات خارجی اتحادیه اروپا خواهد بود.

قرار است که در این جلسه که ساعت ١۵/٣٠ به وقت تهران برگزار می‌ شود، در خصوص نحوه ادامه گفت‌ و گوها بحث و تصمیم‌ گیری شود.

دور تازه گفت‌ و گوها در وین از روز پنج‌ شنبه گذشته آغاز شده و علاوه بر یک جلسه کمیسیون مشترک، گفت‌ و گوها در سطح کارشناسی در دو حوزه تحریم و مسائل هسته‌ ای ادامه یافته است.

سیدعباس عراقچی در خصوص نشست امروز کمیسیون مشترک برجام عنوان کرد: امروز هم رایزنی‌ های ما هم در کارگروه‌ های کاری، هم ملاقات‌ ها و رایزنی‌ های دو جانبه و چند جانبه ادامه پیدا خواهد کرد.

وی یادآورشد: ما تصمیم گرفتیم امروز بعد از ظهر جلسه دیگر کمیسیون مشترک را برگزار کنیم تا آخرین وضعیت و گزارش کارگروه‌ ها را بشنویم و درباره نحوه ادامه کار، سرعت کار و مسائلی که باید حل و فصل شود، تصمیم گیری کنیم.

منبع: ایرنا

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=68439
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن