گیلان

مدیرکل نوسازی مدارس گیلان: اجرای طرح آجر به آجر همت همگانی می طلبد

مدیرکل نوسازی مدارس استان گیلان با تاکید بر اجرای دقیق طرح آجر به آجر گفت: اجرای این طرح همت همگانی می طلبد.

به گزارش تفاهم آنلاین، مهندس علی دقیق در دیدار با دکتر باقرزاده-مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان با اشاره به اینکه صدا و سیما موثرترین رسانه در جامعه محسوب می شود، گفت: صدا و سیما در ترویج فرهنگ مشارکت در امر مقدس مدرسه سازی نقش مهمی را دارد.

وی با تبیین و تشریح ابعاد مختلف طرح آجر به آجر، افزود: صداو سیما با توجه به نقش مهم خود در اطلاع رسانی و آگاهی بخشی می تواند فرهنگ مدرسه سازی را ترویج و طرح آجر به آجر را به خوبی برای مردم معرفی کند.

دکتر باقرزاده-مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان نیز در این دیدار ضمن ابراز حمایت از اجرای این طرح، گفت: صدا و سیمای گیلان برای شناساندن هرچه بهتر این طرح و ترویج و نهادینه نمودن فرهنگ مقدس مدرسه سازی بصورت همه جانبه اعلام آمادگی می کند.

گفتنی است که مدیر کل نوسازی مدارس استان گیلان در راستای اجرای طرح  ملی آجر به آجر با محمد رهبری-قهرمان ملی رشته شمشیر بازی نیز دیدار کرد.

رهبری به عنوان سفیر مدرسه سازی استان در این دیدار از اجرای طرح آجر به آجر حمایت کرد.

مهندس دقیق نیز در این دیدار با تاکید بر اجرای دقیق طرح آجر به آجر بیان کرد: اجرای طرح آجر به آجر، نیازمند همت همگانی است.

وی با تشکر از حمایت قهرمان ملی شمشیر بازی از اجرای طرح آجر به اجر اضافه کرد؛ امروز به حول قوه الهی می توانیم امیدوار باشیم فرهنگ مشارکت در امر مقدس مدرسه سازی در استان نهادینه خواهد شد.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=43327
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن