بانک-بیمه-بورس

مدیرعامل شرکت واسپاری سپهر صادرات اعلام کرد : کاهش چشمگیر مطالبات معوق و افزایش اعطای تسهیلات

شرکت واسپاری سپهر صادرات با حمایت های گروه مالی بانک صادرات توانست در سال گذشته دست آوردهای ماندگاری را به ثبت برساند و این مهم در سال جاری نیز با جدیت پیگیری و دنبال خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تفاهم آنلاین ، حامد کارگر سامانی، مدیرعامل شرکت واسپاری سپهر صادرات( لیزینگ بانک صادرات) با اشاره به دست آوردهای مهم این شرکت در سال گذشته گفت: ما توانستیم با همت مدیران و پرسنل پرتلاش خود و همچنین حمایت های همه جانبه مدیران گروه مالی و بانک صادرات، هدف گذاری های صورت گرفته در سال گذشته را محقق کرده و کاهش چشمگیری در مطالبات معوق، افزایش تسهیلاتی اعطایی و تعیین تکلیف مجامع معوق شرکت داشته باشیم که این کارهای مهم در سال جاری نیز با جدیت دنبال خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه به افزایش سرمایه صورت گرفته در اواخر سال گذشته، امسال با قدرت و توان بیشتر به مشتریان محترم خدمات ارائه خواهیم داد و از این طریق گامی بلند برای توسعه سهم بازار بر خواهیم داشت.

سامانی همچنین به برنامه شرکت واسپاری سپهر صادرات برای ارتقا رتبه در بین شرکتهای لیزینگ کشور اشاره کرد و افزود: قطعا با حمایت های گروه مالی می توانیم سهم خود را از بازار لیزینگ کشور ارتقا داده و طی یک زمان بندی مشخص و هدفمند به جایگاه برترین لیزینگ کشور دست پیدا کنیم.

وی با اشاره به تمدید دو ساله مجوز این شرکت از سوی بانک مرکزی گفت: با شفافیت فعالیت ها و عملکرد مناسب توانستیم از معدود شرکت های لیزینگ کشور باشیم که مجوز فعالیت ما نه برای یک سال بلکه برای دو سال آینده از سوی بانک مرکزی تمدید شد و این مهن جز با ارائه خدمات مناسب، رعایت کامل قوانین و مقررات بانک مرکزی و همچنین خوش حسابی و شفافیت محقق نمی شد.

مدیرعامل شرکت واسپاری سپهر صادرات با تاکید بر فعالیت های گسترده این شرکت در حوزه لیزینگ گفت: امسال برنامه جامعی برای توسعه و تنوع خدمات به مشتریان محترم خواهیم داشت و قطعا نام این شرکت را در کشور پر آوازه تر‌از گذشته خواهیم کرد.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=93326
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن