مناطق آزاد-گردشگری

رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در نشست با اصحاب رسانه جزیره عنوان کرد؛ هیچ دستی به‌تنهایی تحول‌آفرین نیست

رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از خبرنگاران به‌عنوان رکن اساسی توسعه و تحول در جزیره یاد کرد.

به گزارش پایگاه خبری تفاهم آنلاین به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم، علی درویش‌پور امروز ۱۷ مرداد ۱۴۰۰، در نشستی که به مناسبت روز خبرنگار با حضور اصحاب رسانه جزیره برگزار شد، ضمن تبریک این روز به خبرنگاران اظهار داشت: توسعه و رونق جزیره با وفاق و همراهی خبرنگاران و مسوولان در کنار مردم محقق می‌شود.
وی بر لزوم تجلیل از خدمات شایسته خبرنگاران در طول سال تأکید کرد و گفت: برای دستیابی به مفهوم توسعه اجتماعی، مشارکت مردم لازم است و مردم برای این همراهی نیاز به آگاهی و آشنایی با حقوق خود دارند که لازمه آن، داشتن یک شبکه اطلاع‌رسانی قوی و شفاف است.
این مقام عالی با اشاره به نقش ارزنده خبرنگاران در بازگو کردن واقعیت‌ها و حقوق مردم افزود: خبرنگاران منصف و آگاه در کنار مدیران و مسوولانی که به این ظرفیت ارزشمند واقف‌اند، زمینه پیشرفت و بهبود زندگی مردم را رقم می‌زنند.
درویش پور پیش‌شرط رونق گردشگری جزیره را معرفی شایسته جاذبه‌های قشم در رسانه‌های سراسری کشور و دنیا دانست و بر لزوم همراهی اصحاب رسانه در این زمینه تأکید کرد.
رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در پایان از همدلی به نوان مصداق بارز معجزه برای عبور از شرایط سخت یاد کرد و عنوان داشت: در شرایط حاد بیماری کرونا، منطقه آزاد قشم در ساخت اماکن درمانی و تأمین تجهیزات و نیازهای بیمارستان در کنار کادر درمان بوده و اکنون نقش خبرنگاران در آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی در بحث رعایت پروتکل‌های ستاد ملی کرونا برای مهار این پاندمی، بسیار تأثیرگذار خواهد بود.
در ادامه این جلسه، معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم نیز بیان داشت: اصحاب رسانه با ترویج دانش و آگاهی، دستیابی به مرزهای توسعه و پیشرفت را اماکن پذیر می‌کنند.
زارعی خبررسانی شایسته را دلیلی برای عملکرد بهتر مسوولان درزمینه خدمت به مردم دانست و گفت: همکاری اصحاب رسانه در این مورد باعث می‌شود دستگاه‌ها و نهادهای دولتی بهتر مأموریت خود را به انجام برسانند.
گفتنی است، در نشست رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با اصحاب رسانه به مناسبت تجلیل از مقام خبرنگار که ظهر امروز یک‌شنبه 17 مردادماه برگزار شد، اصحاب رسانه و خبرنگاران جزیره ضمن دیدار با علی درویش پور، به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=74823
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن