گزارش

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در دیدار جمعی از خادمان حرم مطهر رضوی با وی تاکید کرد؛ ترویج سیره رضوی توسط خادمان حرم مطهر رضوی یک حرکت ارزشمند است

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: برای ساکنان جزیره قشم جای بسی خوشوقتی است که هوای این جزیره معطر به عطر حرم مطهر رضوی شده است.

به گزارش پایگاه خبری تفاهم آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم؛ علی درویش پور در دیدار جمعی از خادمان حرم مطهر رضوی با وی افزود: در دهه کرامت و در آستانه ولادت حضرت رضا(ع) از اینکه کاروان زیرسایه خورشید متشکل از خادمان حرم مطهر رضوی، جزیره قشم را نیز مانند سایر مناطق ایران به عطر این حرم مطهر معطر کردند، بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.
وی با اشاره به اینکه بسیاری از دوست داران حضرت رضا(ع) به رغم ارادت قلبی به آن حضرت ممکن است نتوانند از نزدیک پابوس آن حضرت شوند، تصریح کرد: حضور این کاروان در قشم برای همه ما موهبت و افتخاری است که لحظاتی را در کنار این عزیزان به عنوان خادمان حرم مطهر حضرت رضا(ع) باشیم.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در بخش دیگری از سخنان خود تبلیغ و ترویج سیره رضوی را توسط خادمان حرم مطهر رضوی یک حرکت ارزشمند و میزبانی از این کاروان را برای مردم نجیب و مهمان نواز جزیره قشم، افتخارآفرین خواند.
گفتنی است دراین دیدار برنامه صلوات خاصه امام هشتم  حضرت رضا علیه السلام و مدح و مولودی خوانی از سوی خادمان حرم مطهر رضوی برگزار شد و از سوی آنها گل سینه ویژه رضوی منقوش به نام مبارک حضرت ثامن الحجج(ع) به علی درویش پور رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم اهداء شد.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=71999
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن