مناطق آزاد-گردشگری

مدیرعامل جدید سازمان منطقه آزاد کیش منصوب شد

با حکم مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی، «محمدرضا نوایی لواسانی» به عنوان «سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش» منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری تفاهم آنلاین به نقل از روابط عمومی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، «سعید محمد» در این حکم آورده است؛

جناب آقاي محمدرضا نوایی لواسانی

با عنایت به تفویض اختیار رئیس جمهور محترم در اجرای ماده 6 قانون چگونگی اداره مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و نظر به تخصص، تجارب و سوابق ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «سرپرست سازمان منطقه آزاد تجاری ـ صنعتی کیش» منصوب می‌شوید.
با عنایت به شعار سال؛ نامگذاری شده از سوی مقام معظم رهبری به «سال تولید، پشتیبانی ها و مانع‌زدایی‌ها»؛ از جنابعالی انتظار می‌رود در راستای ارتقاء جایگاه و گسترش و تسهیل تولید در منطقه، با بهره‌مندی از ظرفیت‌های استراتژیک آن منطقه و تلاش به منظور رفع موانع تولید و پشتیبانی از صنایع در راستای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، افزایش صادرات و سرمایه‌گذاری و همچنین انتقال فناوری‌های پیشرفته، ارائه خدمات و تسهیلات مناسب با هدف حمایت از تولید داخلی و حضور فعال در بازارهای منطقه‌ای و جهانی اهتمام لازم را به عمل آورید.
امید است در انجام شایسته وظایف محوله و تحقق منویات یادشده با رعایت اصول قانون‌مداری و با اتکال به خداوند متعال و با تشریک مساعی کلیه همکاران سازمان منطقه، در طول خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مردم شریف آن منطقه؛ نقش موثر و سازنده‌ای ایفا نمایید.

گفتنی است؛ «محمدرضا نوایی لواسانی» دارای مدرک دکتری است.
لواسانی، در سال 2015 توسط فدراسیون جهانی جوایز بین المللی(FAB)  به عنوان جوانترین رهبر کسب و کار انتخاب شد.

از مهمترین سوابق کاری وی می توان به رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری رویای روز کیش، مشاور معاون رئیس جمهور در بنیاد شهید، مدیر عامل هولدینگ دیدار ایرانیان (کارگزار اصلی شهرداری تهران)، رئیس هیئت مدیره شرکت لیزینگ دی و عضو هیئت مدیره شرکت نوسازان شهر تهران اشاره کرد.

پیش از وی، «جعفر آهنگران» مدیریت عامل سازمان منطقه آزاد کیش را بر عهده داشت.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=78609
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن