بانک-بیمه-بورس

مدیرعامل بانک سینا مطرح کرد:طرح تحول بانک از مسیر بانکداری دیجیتال می‌گذرد

مدیرعامل بانک سینا حرکت به سمت بانکداری دیجیتالی را ضرورت امروز نظام بانکی دانست و گفت: بانک سینا هوشمندانه و با برنامه‌ریزی‌های مدون به سمت دیجیتالی شدن حرکت می‌کند.

به گزارش  پایگاه خبری تفاهم آنلاین ، غلامرضا فتحعلی در جمع رؤسای شعب منطقه خراسان، معاونان و مدیران این بانک افزود: با توجه به تغییر سریع تکنولوژی در سیستم بانکی، باید حرکت به سمت پیاده‌سازی کامل بانکداری دیجیتال در بانک سینا سریع‌تر صورت بگیرد.

وی خاطرنشان ساخت: بانک سینا قابلیت و پتانسیل مناسبی برای دیجیتالی‌شدن دارد و این موضوع در استراتژی‌ها و برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده برای تبدیل‌شدن به یک بانک دیجیتال، مدنظر قرار گرفته و با بهره‌برداری از پلتفرم سیبانک جهت ارائه سرویس‌های مالی و بانکی، عملاً حرکت در این مسیر آغاز شده است.

وی با تأکید بر ضرورت اجرای طرح راهبردی کسب‌وکار بانک اذعان داشت: این طرح بر اساس میزان قابلیت‌ها و ظرفیت‌های بانک طراحی و برنامه‌ریزی شده است و اجرای بهینه و مطلوب آن می‌تواند بانک را به موقعیت مناسبی در نظام بانکی برساند.فتحعلی در ادامه به تشریح بخش‌های مختلف طرح راهبردی کسب‌وکار و شاخص‌های برنامه‌ریزی‌شده این بانک بر بستر این طرح در افق سه ساله پرداخت.

مدیرعامل بانک سینا به همراه معاونان بانک در این سفر از شعب مختلف منطقه خراسان بازدید کردند.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=93484
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن