گیلان

مدیرعامل آبفای گیلان: 13 پروژه عمرانی در شهرستان لنگرود اجرا می‌شود

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان از اجرای 13 پروژه عمرانی در شهرستان لنگرود با اعتباری بالغ بر 13 میلیارد و 700 میلیون تومان خبر داد.

به گزارش تفاهم آنلاین، سید محسن حسینی با حضور در جلسه فرمانداری لنگرود که به منظور بررسی پروژه‌های عمرانی این شهرستان با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و نماینده مردم شریف لنگرود در مجلس شورای اسلامی تشکیل شد، افزود: در شهرستان لنگرود 99.94 درصد جمعیت شهری و 85 درصد جمعیت روستایی تحت پوشش خدمات این شرکت می‌باشند و از آب شرب سالم و بهداشتی برخوردارند.

وی با اشاره به اینکه 96 روستای شهرستان لنگرود تحت پوشش خدمات آبرسانی قرار دارند، بیان کرد: رینگ آبرسانی لنگرود به عنوان مهم‌ترین پروژه شهرستان در حال اجراست که با تکمیل این پروژه و ادامه لوله‌گذاری به سمت چاف و چمخاله، شاهد پایداری، در تأمین آب شرب مورد نیاز اهالی این منطقه خواهیم بود.

مدیرعامل آبفای گیلان اظهار داشت: با راه‌اندازی فاز دوم تصفیه‌خانه بزرگ آب گیلان، سهمیه تأمین آب شهرستان لنگرود از محل این تصفیه خانه افزایش خواهد یافت و نسبت به خاموشی چاه‌های منطقه اقدام خواهد شد.

حسینی در ادامه یادآور شد: براساس آیین‌نامه عملیاتی، نصب مستقیم پمپ بر روی شبکه توزیع آب، ضمن ایجاد کدورت در شبکه و همچنین تضییع حقوق شهروندان، مغایر قوانین ابلاغی می‌باشد و بر این اساس باید نسبت به قطع و جمع آوری انشعاب اقدام نمود.

مدیرعامل آبفای گیلان در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: با تخصیص اعتبارات مورد نیاز اجرای پروژه‌های فاضلاب لنگرود، نسبت به تکمیل پکیج تصفیه‌خانه فاضلاب مسکن مهر اقدام و مشکلات این حوزه نیز مرتفع خواهد شد.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=56037
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن