استان هاخراسان جنوبی

مديرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مطرح کرد: خراسان جنوبی جزو پنج استان محروم از باغ‌موزه دفاع مقدس

تفاهم آنلاین- فلاحی با بیان این‌که خراسان جنوبی جزو پنج استانی است که از داشتن باغ‌موزه دفاع مقدس محروم است گفت: اين باغ موزه سه فاز دارد و در زمينی به مساحت ۳۲ هكتار طراحی و ساخته می‌شود.

رضابهنام- خراسان جنوبی- غلامرضا فلاحی مديرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی در آیین تجلیل و تکریم سراسری یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس و مقاومت کشور که در حسینیه جماران بیرجند برگزار شد گفت: دفاع مقدس مظهر ایثار و از خود گذشتگی است.
وی افزود: استان خراسان جنوبی در دوران هشت سال دفاع مقدس به خوبی درخشید که سند آن حضور 30 هزار رزمنده و تقدیم دو هزار شهید، چهار هزار و 300 جانباز و 240 آزاده است.
مديرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی گفت: تدوین تاریخ جنگ و دانش‌نامه دفاع مقدس خراسان جنوبی که نقش استان را در دوران دفاع مقدس نشان می‌دهد، درحال انجام است.
فلاحی اظهار کرد: خراسان جنوبی جزو پنج استانی است که از داشتن باغ‌موزه دفاع مقدس محروم است.
وی از آغاز اجرای فاز نخست باغ موزه دفاع مقدس استان خبر داد و افزود: اين باغ موزه سه فاز دارد و در زمينی به مساحت ۳۲ هكتار طراحی و ساخته می‌شود.
مديرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی خواستار کمک ویژه مسئولان، مردم و خیّران به این پروژه شد و گفت: پنجم مهرماه عملیات ساخت باغ‌موزه دفاع مقدس شروع می‌شود.
فلاحی از کلنگ‌زنی ساخت ۱۴ یادمان شهدای گمنام در استان خبر داد.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=46561

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن