بانک-بیمه-بورس

مدال‌آوران مسابقات جهانی کشتی زیر چتر حمایتی بیمه رازی

ملی پوشان کشتی فرنگی ایران موفق شدند بر سکوی نایب قهرمانی جهان بایستاند و بهترین نتیجه مدالی تاریخ کشتی فرنگی ایران در ادوار مسابقات جهانی را کسب کند و درهمین راستا مدیر عامل بیمه رازی دستور داد شرکت بیمه رازی مدال آوران این مسابقات را زیر چتر حمایتی خود قرار داده و نفرات اول و سرمربیان دو تیم کشتی آزاد و فرنگی تا سقف ۱۰ میلیارد ریال و دیگر نفرات و مربیان دو تیم تا سقف ۵ میلیارد ریال تحت پوشش بیمه نامه‌های مسئولیت حرفه‌ای و حوادث قرار گیرند.
مدیرعامل شرکت بیمه رازی ضمن قدردانی و انتشار پیام تبریک به مناسبت نائب قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی ایران، دستور داد تا مدال‌آوران و اعضای کادر فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی تحت پوشش بیمه مسئولیت حرفه‌ای و حوادث قرار بگیرند.
مسئولیت اجتماعی، مجموعۀ وظایف و تعهداتی است که سازمان باید در جهت حفظ، مراقبت و کمک به جامعه ای که در آن فعالیت می کند انجام دهد و بیمه رازی در سال های اخیر با تمرکز بر ورزش کشور، به خوبی از پس این مسئولیت برآمده و نشان داده است که می توان، با حمایت از فعالیت ها و رویدادهای مهم ورزشی کشور، قدم های تاثیرگذاری در جهت بالابردن کیفیت فعالیت های اجتماعی برداشت. درهمین راستا این شرکت باحمایت از ملی پوشان کشتی کشورمان در مسابقات کشتی قهرمانی جهان 2021 نروژ که با اتکا و بهره گیری از ظرفیت مربیان ایرانی محقق شد نقش بسزایی داشتند . بیمه رازی یکی از موفق ترین ها درعمل به مسئولیت های اجتماعی بوده است.این شرکت به جد، پی گیر وظایف اجتماعی خود در حوزه های ورزش، توسعه پایدار، محیط زیست، هنر و فرهنگ، آموزش و خیریه است.این روزها که تب کشتی همه جا را فراگرفته است زمان مناسبی است تا بار دیگر از حامی دیرین ورزش کشور یادی کنیم.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=77320
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن