ورزشی

محمد رحیمی – دبیر جدید هیئت کوهنوردی

یک انتصاب درست در هیئت کوهنوردی استان تهران

به پیشنهاد اسماعیل اسماعیل زاده، رئیس هیئت کوهنوردی استان تهران و موافقت علی جوادی، مدیر کل ورزش استان تهران محمد رحیمی به عنوان دبیر جدید هیئت کوهنوردی استان تهران منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری تفاهم آنلاین ، وی یکی از  اعضای هیئت مدیره شرکت تولیدی سبلان بلاغی از شرکت های فعال در بخش تولید قطعات یدکی خودروهای سنگین بوده و دارای مدرک کارشناسی در رشته مدیریت کسب و کار است. محمد رحیمی از  سال 1390 ورزش کوهنوردی را آغاز کرده و دارای مدرک مربیگری کوه پیمایی است. وی پیش از این از سال 1399 تا 1401 به مدت دو سال، مسئول ستاد اطلاع رسانی و پیشگیری از حوادث کوهستانی استان تهران بود.

محمد رحیی ، الگوی بسیار موفقی برای بسیاری از جوانان است ، زیرا در 3 حوزه متفاوت به طور همزمان فعال بوده و موفقیت های خوبی کسب کرده است . 3 حوزه ای که در باور های سنتی هیچ سنخیتی با هم نداشته و در گذشته هر فردی تنها در یکی از آنها  به فعالیت می پرداخت. برای مثال اگر فردی وارد کسب و کار می شد، دور ورزش و تحصیل را خط می کشید. اما محمد رحیمی نمونه موفقی از جوانان امروز است که با مدیریت و برنامه ریزی صحیح توانسته در هر 3 حوزه فعالیت کامل و مثمر ثمری داشته باشد.  خانه روشن ضمن عرض تبریک، برای محمد رحیمی در تمامی عرصه های تجاری ، تحصیلی و ورزشی  آرزوی موفقیت و شادکامی دارد.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=91903
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن