بانک-بیمه-بورس

مجمع عمومی عادی بیمه البرز برگزار شد

مجمع عمومی عادی سالانه شرکت بیمه البرز با حضور مدیرعامل، اعضای هیات‌مدیره و جمعی از سهامداران این شرکت و نمایندگان نهادهای نظارتی از بیمه مرکزی،‌ سازمان بورس و اوراق بهادار و سازمان حسابرسی با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تفاهم آنلاین به نقل از روابط عمومی بیمه البرز، در مجمع عمومی عادی سالیانه این شرکت که به ریاست مجید علی‌پناهی، رئیس هیات‌مدیره بیمه البرز و با حضور 62 درصد از سهامداران برگزار شد، به ازای هر سهم مبلغ 1167 ریال سود شناسایی و با رای سهامداران مبلغ 150 ریال در ازای هرسهم توزیع شد.

همچنین در این مجمع، عملکرد هیات‌مدیره، ترازنامه و صورت‌های مالی این شرکت در سال مالی منتهی به 30 اسفند 1399 از سوی صاحبان سهام حاضر در جلسه تصویب شد وسود خالص این شرکت در سال مالی منتهی به 30 اسفندماه سال ۱۳۹9 با رشد 1545 درصدی نسبت به سال ماقبل آن معادل 224و835و16 میلیون ریال اعلام شد که پس از کسر ذخایر و اندوخته‌های لازم، 150 ریال به ازای هر سهم بین سهامداران توزیع شد و مابقی به افزایش سرمایه شرکت اختصاص یافت.

براساس گزارش هیات‌مدیره، شرکت بیمه البرز در سال گذشته 739و43 میلیارد ریال حق بیمه تولید کرده و802و21 میلیارد ریال خسارت پرداخت کرده است.

براین اساس، سود ناخالص فعالیت‌های بیمه‌ای شرکت بیمه البرز نیز در سال گذشته رشد داشت و به 391و912و12 میلیون ریال افزایش یافت.

این گزارش حاکی است، شرکت بیمه البرز همچنین امکان مشاهده مجامع عمومی عادی و فوق العاده این شرکت را به صورت زنده از طریق سایت در اختیار تمامی سهامداران حقیقی شرکت قرار داد.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=73996
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن