اقتصادی

مجلس درصدد جبران تبعات اقتصادی کرونا در بودجه سال ۹۹

سید مهدی مقدسی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس و نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی حاشیه جلسه پدافند زیستی شهرستان خنداب در گفتگو با   خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: تبعات اقتصادی ناشی از کاهش فعالیت‌های اقتصادی را در مجلس دنبال کردیم و در صدد هستیم در بودجه سال ۹۹ آثار و تبعات اقتصادی کرونا را در حوزه‌های مختلف جبران کنیم.

مقدسی افزود: علیرغم اینکه آمار مبتلایان به کرونا در استان مرکزی نسبت به روز‌های اول کمتر شده و تعداد بهبود یافتگان بیشتر شده است، اما این موضوع نباید دست کم گرفته شود.

او اضا فه کرد: حتما باید سطح نظارت، مراقبت و کنترل‌ها تا آخرین لحظه ادامه یابد و اولویت اول همه تصمیمات باید حفظ جان مردم بوده و مشارکت مردم هم باید همواره ادامه داشته باشد.

جلسه پدافند زیستی شهرستان خنداب با حضور اعضاء و ادارات مربوطهو سید مهدی مقدسی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس و نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

در این جلسه پیرامون کمبود امکانات و تجهیزات در سطح شهرستان و بیمارستان خنداب، مشکلات نیروی کارگری و کشاورزان، اقدامات انجام شده در مبارزه با بیماری کرونا، فعالیت اصناف و اجرای صحیح فاصله گذاری هوشمند بحث و تبادل نظر و تصمیماتی اتخاذ شد.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=20772
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن