گزارش

مثلث توسعه پایدار بیمه پارسیان با اضلاع جامعه، اقتصاد و محیط زیست

میترا اکبری

 

اقدامات طوفانی عملیات بیمه‎گری بیمه پارسیان در سال گذشته و امتداد آن در روزهای جدید، این شرکت را درکانون توجه کارشناسان و سهامداران قرار داده و به روند پیش‌بینی‌ها رنگ خوش بینانه زده است.  اقدامات طوفانی عملیات بیمه‎گری بیمه پارسیان در سال گذشته و امتداد آن در روزهای جدید، این شرکت را درکانون توجه کارشناسان و سهامداران قرار داده و به روند پیش‌بینی‌ها رنگ خوش بینانه زده است. رشد درآمد ناخالص، کاهش نسبت خسارت، رشد حق بیمه تولیدی و دیگر شاخص‌های مثبت ارزیابی یک روی سکه دستاوردهای بیمه پارسیان در سال گذشته بوده و در روی دیگر استراتژی‌های موفق اقتصادی، زیست محیطی و مسئولیت اجتماعی در قاب پایداری شرکتی با رویکرد توسعه پایدار و ایجاد ساز و کاری برای سنجش و ارزیابی توان ایجاد ارزش در کوتاه مدت و بلند مدت، حک شده است.

خوان گسترده پارسیان

بیمه پارسیان با شعار “دنیا دنیا آرامش”، سعی داشته آسودگی خاطر را در بیمه‌گذاران و سهامداران خود از کانال اقتصادی فراهم کند. حفظ سطح یک توانگری مالی، جذب بیش از ۱۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان حق بیمه، نگهداشتن سهم ۴۵ درصدی از بازار صنعت بیمه، رشد ۵۹ درصدی مبلغ و ۱۰ درصدی تعداد بیمه نامه‌های صادره، یک از هزار این شرکت بیمه‌ای ۲۱ ساله است. نکته مهم و به غایت درخشان در سرفصل فعالیت‌های اقتصادی بیمه پارسیان، خوان گسترده این شرکت جوان است که در آن فراهم سازی بستر اشتغال مستقیم برای یک هزار نفر در سطوح مختلف سازمانی، افزیش هدایت شده تعداد نمایندگان بیمه‌ای و ایجاد بستر اشتغال برای بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ نفر به عنوان نمایندگان بیمه‌ای شرکت و اشتغال حدود ۱۰ هزار نفر به واسطه همکاری با اجزای شبکه فروش و پرداخت خسارت، آمار این شرکت در در دایره جذب نیرو را شامل می‌شود.

مشق بیمه پارسیان در دیگر خواهی

در گام دیگر منشور فعالیت، مسئولیت اجتماعی که معنای عمیق آن درشعر بنی آدم اعضای یک دیگرند/ که در آفرینش ز یک گوهرند، متبلور است، جایگاه شایسته ای در بیمه پارسیان دارد. این شرکت به خصوص با تمرکز بر مدرسه‌سازی در مناطق محروم استان‌های کرمانشاه، خوزستان و سیستان و بلوچستان سعی داشته سهمی در آینده فرزندان این مرزو بوم ایفا نماید. برنامه ریزی و مذاکره با سازمان توسعه و نوسازی مدارس کشور برای ساخت ۳ باب مدرسه جدید علاوه بر۶ مدرسه قبل که به اتمام رسیده به همراه اهداء کیف مدرسه حاوی نوشت افزار به دانش آموزان مدرسه بیمه پارسیان در شهرستان سرباز استان سیستان و بلوچستان، مشق این شرکت بیمه‌ای در دیگر خواهی است. آفتاب مسئولیت اجتماعی بیمه پارسیان علاوه بر مدرسه‌سازی شعاع‌های پر نور دیگری دارد که مشتری مداری با دریافت تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف کنندگان از سازمان حمایت حقوق تولید کننده و مصرف کننده و کسب تندیس زرین برند محبوب مصرف کنندگان از جشنواره ملی برندهای محبوب، ارائه انواع بیمه نامه‌های تمام خطر در مناطق محروم، حمایت بیمه‌ای از پروژه های مهندسی از آن دسته‌اند.

مهر بیمه پارسیان به محیط زیست

پس از گذر از فعالیت های اقتصادی و تقسیم آرامش با دیگران به خصوص قشر کم بضاعت پای مسئولیت در مقابل محیط زندگی و جهان پیرامون به میان می‌آید. بیمه پارسیان با اتخاذ ۵ تدبیر ارادت خود را به زندگی همگانی نشان داده و به آن رنگ سبز زده است. این شرکت با استقرار سامانه جامع مدیریت اسناد به سراغ حذف کاغذ در فرایندهای کاری رفته و گردش اسناد و مدارک را به شکل الکترونیکی راه اندازی کرده است. دیگر آنکه توسعه خدمات الکترونیکی را جهت کاهش تردد و جلوگیری از آلودگی محیطی هدف قرار داده است. استفاده از فن‌آوری توسعه هوای تازه در تمامی ساختمان‌های احداث شده توسط شرکت، صرفه جویی در مصرف انرژی به همراه توسعه خدمات الکترونیکی جهت کاهش تردد و جلوگیری از آلودگی محیطی تکمیل کننده فصل فعالیت‌های حوزه محیط زیست و البته به جز اقتصاد این شرکت است.

پاسخ یک مرور 

مرورگزارش پایداری شرکتی بیمه پارسیان تاکید می‌کند که این شرکت در کنار تلاش برای رسیدن به اهداف مختص خود چون شناسایی ریسک‌ها و درک بهتر فرصت‌ها و چالش‌ها، روشن شدن استراتژی و هدف سازمانی، بهبود شهرت برند و افزایش انگیزه و وفاداری کارکنان، همچنین در قبال ذی‌نفعان و دیگر اقشار جامعه بی‌تفاوت نبوده و برای جهان بهتر و زیباتر گام بر می‌دارد.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=104801
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن