فرهنگی

مارتین اسکورسیزی تهیه‌کننده «قطعه‌های یک زن» شد

اسکورسیزی می‌گوید که تماشای فیلم سینمایی «قطعه‌های یک زن» آنقدر جذاب بود که او را مجاب کرده است تا تهیه‌کننده این فیلم باشد.

به گزارش تسنیم، به نقل از ددلاین، مارتین اسکورسیزی عهده‌دار تهیه‌کنندگی فیلم سینمایی «قطعه‌های یک زن» به کارگردانی «کورنل موندروتسو» شده است.

این اولین فیلم انگلیسی زبان این کاگردان است که توسط استودیوی «بران» تولید می‌شود. کورنل موندروتسو پیش‌تر فیلم «خدای سفید» را کارگردانی کرده است که سال‌های قبل در کن اکران شد و تحسین منتقدین را در پی داشت.

«ونسا کربی» «شیا لابوف» «مالی پارکر» «سارا اسنوک» «ایلایزا شلسینگر» «بنی سفدی» «جیمی فیلز» و «الن برنستین» در این فیلم بازی خواهند کرد. داستان فیلم در مورد زوجی با بازی کربی و لابوف است که به علت غفلت خدمتکارشان با یک مسأله بزرگ در منزل هنگام تولد فرزندشان مواجه می‌شوند.

اسکورسیزی می‌گوید: «دیدن فیلمی که شما را غافلگیر کند خوشایند است. «تکه‌های یک زن» به نظر من تجربه‌ای عمیق و منحصر به فرد بود. از هنگام تماشای اولین صحنه از جنبه‌ احساسی درگیر شدم و این تجربه در حین دیدن فیلم شدیدتر شد و نحوه‌ کارگردانی و نمایش بی‌نظیر بازیگران از جمله همکار قدیمی من «الن برنستین» مرا فریب داد. شما با دیدن این فیلم احساس خواهید کرد که درون گرداب بحران خانوادگی انداخته شده‌اید.»

موندروتسو نیز در واکنش به همکاری خود با اسکورسیزی اضافه می‌کند: «وقتی «مارتین اسکورسیزی» پس از تماشای «تکه‌های یک زن» با من تماس گرفت زمان برای یک ثانیه متوقف شد. اینکه فیلمسازی با تجربه کار ما را تحسین کند، افتخار بزرگی است.»

امکان دارد «تکه‌های یک زن» در جشنواره‌ فیلم ونیز امسال اکران شود.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=41277

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
بستن