مناطق آزاد-گردشگری

اتصال به شبکه ریلی سراسری، مأموریت ویژه سازمان منطقه آزاد انزلی

سرپرست سازمان منطقه آزاد انزلی ماموریت ویژه این سازمان را تسریع در فرآیند پروژه اتصال مجتمع بندری کاسپین به شبکه ریلی سراسری دانست.

به گزارش تفاهم آنلاین، سید مهدی نقوی در جلسه شورای اداری سازمان منطقه آزاد انزلی با اشاره به اینکه مهمترین اثر مثبت جلسات شورای اداری بررسی سازوکارهای برون رفت از مسائل با تکیه بر توانمندی‌های تخصصی و هم افزایی بخش‌های مختلف سازمان است، اظهار داشت: احترام و تکریم ارباب رجوع چه در قامت سرمایه‌گذار و چه جوامع محلی منطقه از مهمترین اولویت‌ها و شاخص‌های کاری است و در عین حال تعامل با دستگاههای اجرایی با برگزاری جلسات کاری در چارچوب قانون مناطق آزاد و هم افزایی میان دستگاهی به منظور بهره گیری در اولویت قرار گیرد.

وی با بیان اینکه در مقطع حساس کنونی و براساس راهبرد تعیین شده از سوی ریاست محترم جمهور، مأموریت ویژه این سازمان سرعت بخشیدن به فرآیند پروژه اتصال مجتمع بندری کاسپین به شبکه ریلی سراسری است، اظهار داشت: در همین راستا براساس تجربیات گذشته و با تکیه بر توانمندی بخش خصوصی منطقه و هم افزایی تمام ظرفیت‌های موجود در سطح استان و کشور، دست یابی به اهداف توسعه ای کشورمان را با جدیت بیشتری در دستور کار قرار می‌دهیم.

سرپرست سازمان منطقه آزاد انزلی بیان کرد: این سازمان با تکیه بر مزایا و معافیت‌های قانونی و نیروی انسانی باکیفیت خود؛ عامل پیشران مزیت‌ها و ظرفیت‌های توسعه استان گیلان است.

نقوی با بیان اینکه باید قدردان مدیران گذشته یعنی آقایان روزبهان و مسرور بود، گفت: در این میان آقای مسرور به دلیل اینکه سنگ بنای بسیاری از پروژه‌های منطقه توسط ایشان‌گذارده شده، از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

گفتنی است که در این جلسه اعضای هیأت مدیره، معاونین و مدیران سازمان در خصوص مسائل مختلف مرتبط با حوزه‌های تخصصی به اظهار نظر پرداخته و طرح‌های پیشنهادی خود را مطرح کردند.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=63047
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن