ورزشی

لورنزتی: هیچ تماسی با فدراسیون والیبال ایران نداشته‌ام

سرمربی تیم والیبال ترنتینو گفت: به شما اطمینان می‌دهم که در مورد کاندیداتوری برای هدایت تیم ملی ایران به طور رسمی چیزی نشنیده‌ام.

به گزارش تسنیم، نشست اتاق فکر فدراسیون والیبال برای انتخاب سرمربی تیم ملی با رسیدن کارشناسان حاضر در این نشست به 5 اسم به پایان رسید اما کمیته فنی مصوب کرد تا زمانی که شرایط برای معرفی این افراد فراهم نشده است به دلیل مسائل حقوقی و بین المللی نام گزینه‌ها رسانه‌ای نشود.

نام این 5 مربی اما کمتر از یک ساعت، مخفی ماند و گمانه‌زنی رسانه‌ها، نام آنها را فاش کرد. آلکنو، جیانی ، دجورجی، کاستلانی و لورنزتی، نام‌هایی بودند که اعضای اتاق فکر تنها یک ساعت، توان مخفی نگه داشتن آنها را داشتند.

آنجلو لورنزتی 56 ساله پیش از این هم گفته بود که به خاطر قرارداد و تعهدش به تیم ترنتینو در سری A1 نمی‌تواند به پیشنهاد احتمالی ایران فکر کند.

لورنزتی در این مورد گفت: من به شما اطمینان می‌دهم که در مورد کاندیداتوری برای هدایت تیم ملی ایران به طور رسمی چیزی نشنیده‌ام.

او در مورد احتمال فعالیت همزمان در سری A تیم ملی ایران تصریح کرد: من تا پایان ماه جولای سال 2021 با تیم ترنتینو قرارداد دارم و هیچ مذاکره و شرط دیگری بین من و باشگاه صورت نگرفته است.

لورنزتی در پایان گفت: همانطور که گفتم، هیچگونه تماسی با فدراسیون والیبال ایران نداشته‌ام و به همین خاطر است که حرفی برای گفتن ندارم.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=45158
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن