علمی و تکنولوژی

لمس امنیت، آسایش و زیبایی با قفل هوشمند تنسر لاک

این روزها قفل های هوشمند به جایگزینی محبوب برای قفل های قدیمی تبدیل شده اند. بسیاری از افراد به دلیل مزایا و ویژگی های این قفل ها ترجیح می دهند که قفل منزل جدید و تازه ساز خود را از قفل های هوشمند انتخاب کرده و یا قفل های قدیمی منزل خود را با قفل های هوشمند تعویض کنند. آیا مزایای استفاده از قفل های هوشمند را می دانید؟ با ما همراه شوید تا در این مطلب کمی بیشتر با این قفل جدید از دنیای تکنولوژی و مزایای آن آشنا شویم.

قفل هوشمند چیست؟

قبل از آن که سراغ مزایای قفل های هوشمند برویم، می خواهیم بدانیم که این قفل ها دقیقا چه هستند و چگونه کار می کنند؟ قفل های هوشمند یا همان قفل های دیجیتال، قفل هایی هستند که سازوکار آن ها برمبنای یک واحد کنترل الکترونیکی است و شما نیازی به استفاده از تجهیزات مکانیکی مانند کلید برای باز و بسته کردن آن ها ندارید. این قفل ها برای باز و بسته شدن نیاز به شناسایی اطلاعاتی دارند که از قبل برای آن ها تعریف خواهید کرد. این اطلاعات می تواند شامل موارد زیر باشد:

  • اثر انگشت
  • رمز عبور عددی
  • تشخیص چهره
  • کارت های مغناطیسی RFID
  • اسکن کف دست
  • اپلیکیشن تلفن همراه

در چه مکان هایی می توان از قفل هوشمند استفاده کرد؟

بعد از آن که با قفل هوشمند آشنا شدیم، می خواهیم بدانیم که در چه مکان هایی می توان از این قفل ها استفاده کرد و آیا این قفل مناسب شما خواهد بود یا خیر؟

قفل هوشمند برای درب های هتل

درب اتاق های هتل باید از امنیت بالایی برخوردار باشد، از طرف دیگر مهمانان باید بتوانند به راحتی و به سرعت درب اتاق های خود را باز کنند. در صورتی که مهماندار آن ها را تا اتاق همراهی نکند، ممکن است تعداد زیادی وسیله همراه مهمان باشد، از این رو باز شدن سریع در یک مزیت عالی برای مهمانان به شمار می رود. باتوجه به این توضیحات، یکی از مکان هایی که می توان از قفل های هوشمند استفاده کرد، درب های هتل ها است که به صورت اختصاصی برای این کاربری ساخته می شوند.

قفل هوشمند برای درب آپارتمان و یا خانه های ویلایی

فرقی نمی کند که شما در یک خانه ویلایی یا آپارتمانی زندگی کنید، در هر حالت استفاده از قفل هوشمند می تواند امنیت را به منزل شما آورد. شما می توانید روش های مختلف مکانیزم شناسایی را برای این قفل ها انتخاب کرده تا درب تنها برای اعضای خانواده باز شود.

قفل هوشمند برای درب های ورودی ساختمان ها

برقراری امنیت در ساختمان های بزرگ با تعداد واحدهای زیاد شاید کمی سخت باشد؛ چرا که تعداد افرادی که به ساختمان رفت و آمد می کنند، زیاد است و کنترل کردن همه این افراد وقت و انرژی زیادی می خواهد. استفاده از قفل های هوشمند در این حالت می تواند تا حد زیادی مشکلات ناشی از عدم امنیت را حل کند، زیرا درب ساختمان تنها برای افراد ساکن در آن که از قبل برای قفل هوشمند تعریف شده اند، باز خواهد شد.

قفل هوشمند برای درب های امنیتی

در بسیاری از ادارات و یا خانه های ویلایی، اسناد و یا وسایل گران قیمتی را در یک اتاق خاص نگهداری می شوند. در این حالت معمولا استفاده از درب های امنیتی می تواند خیال شما را آسوده کند. خبر خوب آن که برای درب های امنیتی نیز می توان از قفل های هوشمند استفاده کرد و امنیت آن را تا حد زیادی بالا برد. از این رو خرید قفل هوشمند از برند تنسر لاک یا برندهای با کیفیت دیگر، می تواند امنیت را تا حد زیادی به محل زندگی و یا کار شما بیاورد.

مزایای ویژه خرید قفل های هوشمند و استفاده از آن

خرید قفل های هوشمند و استفاده از آن چه مزایای ویژه ای برای شما خواهد داشت؟

امنیت ایده آل

احتمالا شما نیز بارها اخبار مربوط به سرقت از واحدهای مختلف تجاری، خانگی و یا اداری را شنیده اید و یا این مشکل برای خودتان نیز پیش آمده است. سرقت علاوه بر زیان های مالی، به طور ناخودآگاه باعث ایجاد ترس و ناامنی در شما و اعضای خانواده تان خواهد شد. یکی از مزایای ویژه خرید قفل هوشمند آن است که امنیت ساختمان را تا چندین برابر افزایش خواهد داد. حتی حرفه ای ترین سارقان نیز نمی توانند قفل های هوشمند را باز کنند، چرا که تنها با اثر انگشت یا چهره شما یا دیگر روش هایی که انتخاب کرده اید، باز خواهد شد.

از طرف دیگر، قفل های هوشمند در صورت باز ماندن به شما هشدار خواهند داد و آن را به طور خودکار خواهند بست. بنابراین حتی اگر فراموش کنید که درب را ببندید، این کار خود به خود انجام خواهد شد. از دیگر ویژگی های قفل های هوشمند آن است که در صورت ورود اطلاعات اشتباه و تلاش برای ورود افراد غریبه، هشدار خواهد داد و شما از آن مطلع خواهید شد.

زیبایی چشم نواز

قفل های هوشمند طراحی بسیار زیبا و خاصی دارند و مطابق با استانداردهای روز دنیا ساخته می شوند. این قفل ها در عین امنیت بالا، طراحی ظریف دارند و زیبایی ساختمان و درب آن را دو چندان خواهند کرد. این محصولات در طرح ها و مدل های مختلفی ارائه می شوند که می توانید آن ها را با توجه به سلیقه خود و شکل درب ساختمان انتخاب کنید.

آسایش و راحتی

تکنولوژی های موجود همگی به دنبال افزایش سطح رفاه و آسایش در زندگی هستند. قفل های هوشمند نیز از این قاعده مستثنی نیستند. این قفل ها را می توانید به راحتی از راه دور نیز کنترل کرده و آن را باز و بسته کنید. می توانید هنگامی که دستتان پر از وسایل است، بدون زمین گذاشتن آن ها و در زمان کوتاهی در مقابل چشمی قفل قرار بگیرید تا در برای شما باز شود. همچنین استفاده از این قفل برای همه اعضای خانواده از افراد سالخورده گرفته تا کودکان، بسیار ساده است.

 

قفل هوشمند تنسر لاک، تضمین کننده امنیت و آسایش

تنسر لاک از جمله برندهای ارائه دهنده انواع قفل های هوشمند در ایران بوده که فعالیت خود را از سال 1389 در زمینه تامین امنیت و حریم شخصی آغاز کرده است. تنسر لاک با تکیه بر دانش جوانان ایرانی و استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا و بهترین مواد اولیه در زمینه قفل های هتلی، ساختمانی و مسکونی و دستگیره های هوشمند فعال بوده و به بسیاری از کشورهای همسایه نیز محصولات خود را صادر می کند. این قفل ها برای انواع درب مناسب بوده و شما می توانید آن ها را با قیمت مناسب و اطمینان از کیفیت و کارایی خریداری کنید.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=93672
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن