یادداشت

لابی برای بقای مدیران ناکار آمد!

این روزها ، انتخاب استاندار گیلان بحث داغ محافل سیاسی اصولگرایان است . هر روز نامی به میان می اید و یکی تایید می کند و دیگری تکذیب و من مانده ام دولت چگونه استاندار مورد نظر خود را برگزیند و بیجاره استاندار آینده گیلان چگونه می تواند در این فضای مبهم و متفرق برای گیلان کاری بکند!!!! اما هدفم از این یادداشت موضوع دیگری است و آن موضع پنهان کاری برخی از آقایان است که در ظاهر چیزی می گویند و چون به خلوت می روند آن کار دیگر می کنند!!!!!!!
من با رفتار اقای کربلایی در موضوعات مختلف موافق نیستم و حتی چند یادداشت هم نوشته ام اما ان چه که مرا به ستایش وی وا می دارد صداقت و قدرت شجاعت او در طرح دیدگاه هایش به صورت شفاف و بدون محاسبه سود و زیانش هست.
واقعیت این است که خیلی از دوستان اصولگرای ما مانند اقای کربلایی شفاف نیستند . آنان از یک طرف در جلسات و مصاحبه ها و موضع گیری ها ، خود را مخالف دولت روحانی و نوبخت و مدیران وابسته به او نشان می دهند اما به صورت پنهانی از بعضی مدیران ناکارآمد دولت قبلی دفاع می کنند. من اصلا نمی گویم که دولت ایت الله رئیسی از مدیران دولت قبلی استفاده نکند اما معتقدم بهره گیری از مدیران ضعیف و ناکارامد و رانتی برای این دولت سمی مهلک است. مثلا این که بعضی از دوستان نماینده ما به دنبال حفظ مدیرکل ضعیف و پرحاشیه ورزش و جوانان گیلان هستند و با اخذ امتیاز برای بقای او تلاش می کنند، به هیچ وجه برای جامعه ورزش به ویژه نیروهای انقلابی و ارزشی قابل قبول نیست. این دوستان نماینده اگر واقعا بر این عقیده اند که مدیرکل کنونی ورزش باید حفظ شود چرا از بیان نظرات خود به صورت آشکار ، طفره می روند و شهامت حمایت علنی او را ندارند و چرا به صورت پنهانی برای بقای او تلاش می کنند؟ این نوع رفتار غیر شفاف و پنهانی و دوگانه ، منافی اخلاق و پیمانی است که با مردم بسته اند و یقینا باید به افکار عمومی پاسخ دهند.
من فعلا در همین حد بسنده می کنم ولی در صورت تداوم این نوع رفتارها، وظیفه خود می دانم که نام این نمایندگان و امتیازاتی را که تاکنون دریافت کرده اند به مردم بگویم .

*نقی هدایتی

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=77590
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
بستن