اقتصادی

قیمت خرید خانه در گران‌ترین محله های تهران !

طبق گزارش منتشر شده از جانب بانک مرکزی در میان مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران، بیشترین متوسط قیمت یک متر مربع زیر بنای مسکونی معادل ۶۴۵.۶ میلیون ریال به منطقه ۱ تعلق داشته است. بررسی توزیع تعداد واحدهای مسکونی معامله شده در شهر تهران به تفکیک عمر بنا در مرداد ماه سال ۱۴۰۰ حاکی از آن است که از مجموع ۵۴۹۹ واحد مسکونی معامله شده، واحد‌های تا ۵ سال ساخت با سهم ۳۳.۲ درصد بیشترین سهم را به خود اختصاص داده‌اند. سهم مذکور در مقایسه با مرداد ماه سال قبل حدود ۵.۳ واحد درصد کاهش یافته.یکی از مهم ترین مشکلاتی که در بازار مسکن وجود دارد قیمت گذاری و عدم آگاهی از قیمت های واقعی بازار مسکن است. که در پس آن مشکلات جدی و متعددی مانند افزایش قیمت و کاهش معاملات و عدم قیمت گذاری مناسب پدید می‌آید. اما با آگاهی از قیمت ها می‌توان تا حد زیادی از این موضوع جلوگیری کرد.

شابش، وب سایت تخصصی درج آگهی املاک در ایران است. در شابش می‌توانید هر نوع ملکی از هر جای ایران را جستجو کنید. علاوه بر مشاهده آگهی های باکیفیت در این وب سایت، می توانید از جدیدترین قیمت خرید خانه در محله های تهران هم مطلع شوید.

خرید خانه در فرمانیه

از محله فرمانیه با عنوان محله‌ی اعیان نشین در تهران یاد می‌شود. این محله از سمت شمال با محله‌ی نیاوان، از سمت شرق با محله‌ی پاسداران و اقدسیه و از سمت غرب با دزاشیب همسایه است. مهم ترین خیابان این محله، سنبل است که شهرت بسیار زیادی دارد. بیشتر برج و ساختمان های لوکس تهران در این محله قراردارد. اگر دوست دارید تا زندگی در بهترین برج‌های تهران را تجربه کنید محله‌ی فرمانیه گزینه‌ی مناسبی برای شماست.بر اساس جدیدترین آمارهای ثبت شده در وب سایت شابش قیمت خرید آپارتمان در فرمانیه در ماه‌های اخیر برای خانه‌های زیر ۵ سال ۹۸،۳۸۰،۰۰۰ تومان گزارش شده است. این قیمت در حال تغییر است و برای مشاهده گزارش لحظه‌ای آن می توانید به صفحه قیمت خانه در وب سایت شابش مراجعه کنید.

خرید خانه در زعفرانیه

محله زعفرانیه معروف به محله‌ی گران قیمت در تهران است. این محله در شمال تهران و در منطقه شمیران واقع شده است. بیشتر خانه‌های این محله امکانات رفاهی مانند: استخر،سالن ورزشی، سالن اجتماعات و … دارند. خرید و یا اجاره آپارتمان در این منطقه از قیمت بالایی برخوردار است. بافت این محله نوسازی شده است. بیشتر خانه‌ها و مراکز خرید در قسمت های جنوبی این محله به چشم می‌خورد. و خانه‌های قدیمی با معماری خاص را می توان در قسمت های شمالی این محله پیدا کرد. بر اساس جدیدترین آمارهای ثبت شده در وب سایت شابش قیمت خرید خانه در محله‌ی زعفرانیه در ماه‌های اخیر برای خانه‌های زیر ۵ سال ۱۲۶،۰۳۰،۰۰۰ تومان گزارش شده است.

خرید خانه در ولنجک

ولنجک، در منطقه ۱ و شمال تهران قرار دارد. خرید خانه در ولنجک برای افراد تجربه‌ی زندگی در محله‌ای لوکس، خوش آب و هوا و امکانات رفاهی و تفریحی متنوعی را رقم می‌زند. این محله از سمت شمال به ارتفاعات توچال و از سمت جنوب به محله‌های اوین و محمودیه و از سمت غرب به بلوار دانشجو و از سمت شرق به رودخانه ولنجک محدود می‌شود. بافت شهری این محله بیشتر خانه‌ و برج ‌های نوساز و چندین طبقه است. علاوه بر امکانات رفاهی وتفریحی گسترده در این منطقه وجود دانشگاه و مراکز درمانی اهمیت این محله را دوچندان کرده. اگر تمایل دارید تا در محله‌ای لوکس و با امکانات رفاهی گسترده زندگی کنید محله ولنجک انتخاب مناسبی برای شماست.

خرید خانه در محمودیه

محمودیه یکی از محله‌های گران قیمت در منطقه ۱ تهران است. این محله از جهت شمال با محله‌ی زعفرانیه و ولنجک، از شرق با تجریش و الهیه، و از جهت جنوب با بزرگراه چمران همسایه است. برای مشاهده آگهی های با کیفیت خرید آپارتمان در محمودیه، می توانید به وب سایت شابش مراجعه کنید.

 

 

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=76160
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن