مناطق آزاد-گردشگری

فعال بودن گردشگری قشم با رعایت پروتکل‌های ستاد ملی کرونا

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم گفت: صنعت گردشگری قشم در سایه احترام به پروتکل‌های ستاد ملی کرونا و رعایت موازین بهداشتی فعال خواهد بود، لذا کلیه تاسیسات گردشگری مستقر در جزیره قشم که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند و یا مازاد بر ظرفیت خود پذیرش داشته باشند تا پایان فروردین‌ماه لغو مجوز و با هماهنگی ستاد کرونا پلمب خواهند شد.

به گزارش تفاهم آنلاین، مرتضی شیخ‌زاده با بیان مطلب فوق خاطرنشان کرد: امیدواریم هموطنان عزیز ما که برای تفریح و گردشگری به جزیره قشم سفر کرده‌اند نیز با رعایت موازین بهداشتی و پروتکل‌های ابلاغی ستاد ملی کرونا، به حقوق مردم جزیره به عنوان میزبان احترام بگذارند.

وی ادامه داد: تیم‌های بازرسی در حوزه گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم همانند همیشه و سخت‌تر از گذشته و به صورت منظم به نظارت از مراکز اقامتی، خدماتی و تفریحی مشغولند و این دستور صادر شده است تا درصورت مشاهده هرگونه تخلف و تخطی از پروتکل‌های تصویب شده در ستاد ملی کرونای کشور، بدون در نظر گرفتن حجم متقاضیان، مراکز متخلف پلمب و تا پایان فروردین ۱۴۰۰ اجازه فعالیت نخواهند داشت.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم بیان کرد: طبق هماهنگی انجام شده با ستاد کرونا و مقام قضایی شهرستان قشم با گردشگرانی که در قالب گروه‌های بزرگ و فاقد امکانات لازم برای رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و دستورالعمل‌های بهداشتی در جزیره قشم و اماکن گردشگری تردد می‌نمایند، برخورد قانونی می‌شود.

شیخ‌زاده تاکید کرد: سلامت ساکنان جزیره و میهمانان قشم، اولویت نخست ما می‌باشد و صمیمانه از گردشگران درخواست داریم تا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، خاطره خوبی هم برای خود و هم برای میزبانان، برجای بگذارند.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=61693
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن