بانک-بیمه-بورس

فصل جدید همکاری های مشترک بانک سینا و بیمه سینا آغاز شد

آئین امضاء تفاهم نامه همکاری بیمه سینا و بانک سینا با حضور مدیران عامل، معاونین و مدیران ارشد دو مجموعه به میزبانی بیمه سینا برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تفاهم آنلاین ؛ عبداله سلطانی ثانی در این جلسه با اشاره به اهمیت همکاری مشترک میان بانک و بیمه گفت: هر چند که الگوهای موفق جهانی نشان می‌دهد که بانک و بیمه اجزای لاینفک بازار پول هستند اما تاکنون به دلایل مختلف، هم افزایی بین مجموعه های بانکی و بیمه ای به خوبی شکل نگرفته است که امیدواریم امروز سرآغاز اتفاقات مبارک و توفیقات بیشتری در بانک و بیمه سینا باشد.

عبداله سلطانی ثانی مدیرعامل بیمه سینا افزود: بیمه سینا آمادگی دارد تمام ظرفیت خود را در بستری که بانک فراهم خواهد کرد قرار دهد و سطح تعامل فی ما بین را جدی و گسترده‌تر کند.

نائب رئیس هیئت مدیره بیمه سینا با بیان اینکه طراحی خدمات و محصولات جدید بیمه ای، جذابیت بیشتری برای مشتریان بانکی ایجاد خواهد کرد، تصریح داشت: کارگروهی برای رصد پیشرفت اقدامات مشترک تشکیل خواهد شد که تنوع ارائه خدمات بانکی و بیمه ای از جمله پیگیری های این کارگروه خواهد بود.سلطانی ثانی افزود: تفاهم بیمه سینا و بانک سینا، تضمین امنیت مالی و افزایش بازدهی برای مشتریان را به دنبال خواهد داشت.

غلامرضا فتحعلی مدیرعامل بانک سینا با ابراز خرسندی از توسعه همکاری با بیمه سینا به عنوان شریک تجاری اظهار کرد: یکی از راهبردهای اساسی این بانک  توسعه خطوط کسب و کار به صورت هوشمندانه است که این مسیر به لحاظ قابلیت‌ها و کارکردها، بانک را بر مدار تحول و موفقیت قرار می‌دهد و رویکردی نو در بانک را ایجاد کرده است.وی تقویت بانکداری دیجیتال را از راهبردهای این بانک برشمرد و گفت: بر اساس این تفاهم‌نامه، در کنار ارائه خدمات متنوع بانکی، خدمات بیمه‌ای نیز در سبد محصولات ارائه شده به مشتریان قرار خواهد گرفت.

فتعلی بیان داشت: با تسریع حرکت در مسیر تحول دیجیتال بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته انتظار می‌رود در پایان سال 1404، ظرفیت شعب این بانک به بانکداری شرکتی تعلق یابد و سایر خدمات از طریق بانکداری دیجیتال ارائه شود.

تفاهمنامه توسعه همکاری های بانک سینا و بیمه سینا در زمینه هم افزایی و تکمیل بسته خدمات بانکی، مالی و بیمه ای با حضور مدیران عامل و اعضاء هیئت عامل هر دو مجموعه امضاء شد.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=93993
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن