اقتصادی

فروش ۱۲۰ هزار میلیاردی محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان

معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهوری گفت:شرکت‌های دانش‌بنیان در سال گذشته فروش ۱۲۰ هزار میلیارد تومانی داشته اند.

به گزارش تفاهم آنلاین، سورنا ستاری در حاشیه بازدید از محصولات فناورانه و دانش‌بنیان پارک علم و فناوری استان ایلام اظهار کرد: اقتصاد دانش‌بنیان در کشور به شدت در حال رشد است و تاکنون پنج هزار و ۳۰۰ شرکت دانش‌بنیان در کل کشور ثبت شده است.

وی با اشاره به اشتغال‌زایی ۳۰۰ هزار نفری شرکت‌های دانش بنیان در کشور، گفت: شرکت‌های دانش‌بنیان سال گذشته ۱۲۰ هزار میلیارد تومان در کشور فروش محصول داشته‌اند.

ستاری در خصوص وضعیت شرکت‌های دانش‌بنیان استان ایلام هم افزود: پارک علم و فناوری و شکل‌گیری شرکت‌های دانش‌بنیان در استان ایلام در مقایسه با برخی از استان‌های کشور نوپا و جدید است.

معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهوری یادآور شد: با این وجود تولیدات و فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان در استان ایلام رشد و توسعه قابل توجهی داشته است که با توجه به پتانسیل موجود در استان، امکان رشد روزافزون این حوزه وجود دارد.

وی تاکید کرد: پارک علم و فناوری استان ایلام باید تقویت شود که نیازمند سرمایه‌گذاری و توسعه زیرساخت‌ها برای افزایش کمی و کیفی شرکت‌های دانش‌بنیان است‌.

معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهوری اضافه کرد: این کار با حمایت و نگاه ویژه استاندار ایلام، مسوولان فرهنگی و آموزشی و جوانان مستعد و صاحب فکر و ایده استان امکان‌پذیر است.

گفتنی است که سورنا ستاری در سومین روز از هفته دولت به منظور شرکت در آیین رونمایی متمرکز از طرح‌های هفته دولت استان ایلام به این استان سفر کرده است.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=42446
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن