صنعت-معدن-تجارت

فروش اقساطی پژو پارس (صفر و کارکرده)؛ تحویل فوری

به گزارش ایمنا؛ فروش اقساطی خودرو صفر امکانی است که همراه مکانیک با شرایط ویژه برای خریداران فراهم کرده. علت کاربرد واژه «ویژه» چیست؟ این موضوع به تضمین‌های اختصاصی همراه مکانیک در طرح خرید اقساطی خودرو صفر و شرایط فعلی اقتصادی کشور بازمی‌گردد. فروش خودرو اقساطی صفر برای بسیاری از خریداران سخت‌گیر و پرمشغله خودرو یک راه میان‌بر برای رسیدن به مدل مورد نظر و تکمیل سرمایه فعلی او در قالب خودرو یا اندوخته بانکی است. اگر شما هم طرفدار پژو پارس، این خودروی پرفروش بازار ایران هستید، در ادامه با ما همراه باشید تا از طرح خرید اقساطی پژو پارس مطلع شوید و نسبت به خرید قسطی مدل‌های صفر یا کارکرده آن اقدام کنید.

معرفی پژو پارس tu5 + مقایسه با رقبای هم‌قیمت

پژو پارس tu5 یکی از جدیدترین مدل‌های این خودروی داخلی است که در سال 1399 عرضه شده و تفاوت عمده آن با مدل‌های قدیمی‌تر، بهره‌گیری از موتور قدرتمندتر و به‌روزتر است. اگر قصد خرید اقساطی پژو پارس تی یو فایو را دارید، بهتر است ابتدا با خواندن این بخش، کاملاً با این خودرو و امکانات آن آشنایی پیدا کنید.

طراحی پژو پارس tu5

از نظر طراحی، پژو پارس tu5 تفاوت چندانی با نخستین مدل خود که در سال 1379 شمسی عرضه شد ندارد. طراحی این خودرو، ترکیبی از طراحی پژو 405 و 206 است و می‌توان آن را نسخه مدرن شده پژو 405 محسوب کرد. با این حال، پس از گذشت 20 سال، پژو پارس هنوز در عرف جامعه ما یک خودروی شیک محسوب می‌شود و به دلیل داشتن فضای کافی برای سرنشین‌ها، انتخاب بسیاری از خانواده‌ها با بودجه متوسط است.

مشخصات فنی پژو پارس tu5

دلیل وجود پسوند در انتهای نام پژو پارس جدید، مجهز بودن این خودرو به موتوری با نام tu5 است. این موتور 4 سیلندر، 16 سوپاپ، قدرت 105 اسب بخار و پیشرانه 142 نیوتن دارد و در برخی دیگر از خودروهای تولید داخل مثل پژو 207 نیز به‌کاررفته است.  همچنین حداکثر سرعت پژو پارس tu5، به 190 کیلومتر در ساعت می‌رسد. این خودرو با وجود داشتن وزن بالا، شتاب مناسبی دارد و با داشتن گیربکس دستی، ماشین‌بازها را راضی خواهد کرد.

اگر چندان ماشین‌باز نیستید و در مشخصات فنی خودرو بیشتر به دنبال میزان مصرف آن هستید، باید به شما بگوییم که از نظر مصرف سوخت ترکیبی، این خودرو در هر 100 کیلومتر 7.2 لیتر بنزین می‌سوزاند. از این نظر، پژو پارس tu5 در رده خودروهای کم‌مصرف بازار داخلی قرار می‌گیرد و در صورت خرید اقساطی خودرو، یکی از نگرانی‌های شما کم خواهد شد.

آپشن‌های پژو پارس tu5

در صورت خرید اقساطی پژو پارس tu5، امکانات زیر نصیب شما خواهد شد:

  • آینه‌های تاشونده برقی و راهنما دار
  • تنظیم برقی صندلی‌های جلو
  • تهویه اتوماتیک
  • کیسه هوا
  • ترمز ABS
  • سنسور پارک عقب
  • فرمان مجهز به کلیدهای کنترل

مقایسه پژو پارس tu5 و خودروهای هم قیمت

پیش از استفاده از طرح فروش اقساطی خودرو پژو پارس در همراه مکانیک، بهتر است امکانات این خودرو را با سایر خودروهای مشابه مقایسه کنید:

مدل خودروپژو پارس tu5پژو 207 دنده‌ایکوییک اتوماتساینا
پیشرانهچهار سیلندر تنفس طبیعی-16سوپاپچهار سیلندر تنفس طبیعی-16سوپاپچهار سیلندر تنفس طبیعی-8 سوپاپ4سیلندر خطی-M15 یورو4
حجم موتور1.6 لیتر1.6 لیتر1.5 لیتر1.5 لیتر
حداکثر قدرت105 اسب بخار105 اسب بخار87 اسب بخار87 اسب بخار
حداکثر گشتاور142 نیوتن متر142 نیوتن متر128 نیوتن متر128 نیوتن متر
گیربکسپنج‌سرعته دستیپنج‌سرعته دستیاتومات شش‌سرعته مصنوعیدستی پنج‌سرعته
مصرف سوخت (ترکیبی)7.24 لیتر6.6 لیتر7.7 لیتر7.02
شتاب

صفر تا 100

13.2 ثانیه11.6 ثانیه13.712.8
حداکثر سرعت (KM/H)190190160175
وزن (کیلوگرم)1185108711051050

با خرید اقساطی پژو پارس tu5 از همراه مکانیک آشنا شوید

خرید اقساطی خودرو می‌تواند برای کسانی‌که پس‌انداز کافی برای خرید ماشین را ندارند و امکان دریافت وام خودرو از بانک‌ها و موسسات مالی برایشان میسر نیست، گزینه‌ای بسیار جذاب باشد. همچنین خرید خودرو اقساطی برای مالکان خودروها گزینه قابل‌توجهی به‌حساب می‌آید. چرا؟ به این دلیل که موجب می‌شود چنین افرادی بتوانند ماشین زیر پایشان را تبدیل به احسن کنند.

مشخصات فنی و امکانات یک خودرو بحث شیرینی است؛ اما وقتی صحبت به قیمت آن می‌رسد، ممکن است کمی کامتان تلخ شود. قیمت خودروی داخلی در سال‌های اخیر جهش‌های بلند و ناگهانی زیادی داشته و به همین دلیل، خرید خودرو به لیست آرزوهای بسیاری از افراد پیوسته است. در چنین شرایطی استفاده از طرح فروش اقساطی خودرو همراه مکانیک منطقی است؛ چراکه علاوه‌بر خودروی صفر، شامل خودروی کارکرده هم می‌شود.

اگر با بررسی جمیع جوانب تصمیم گرفته‌اید که با استفاده از طرح فروش اقساطی پژو پارس صاحب این خودرو شوید، بهتر است با امکانات و شرایط این طرح نیز آشنا شوید:

مزایای طرح فروش اقساطی پژو پارس همراه مکانیک

اگر پولی که جمع کرده‌اید به خرید اقساطی خودرو صفر قد نمی‌دهد و فکر می‌کنید که خرید اقساطی پژو پارس دست‌دوم ریسک بالایی دارد، همراه مکانیک در مورد سلامت فنی خودرو به شما تضمین می‌دهد. یعنی این‌که کارشناسان مجرب این شرکت تمامی خودروهای موجود در طرح فروش اقساطی خودرو خود را از نظر فنی به‌صورت کامل بررسی می‌کنند و در صورت بروز مشکل ناشی از اشتباهات کارشناسان، همراه مکانیک خسارت شما را جبران خواهد کرد.

شرایط استفاده از طرح فروش اقساطی پژو پارس

پس ‌از انتخاب خودروی موردنظرتان در نمایشگاه خودروی همراه‌مکانیک، باید مدارکی مثل کارت ملی، شناسنامه، چک صیادی، گردش 6 ماهه حساب، سند یا اجاره‌نامه محل سکونت و فیش حقوقی یا جواز کسب را برای استفاده از طرح فروش اقساطی خودرو فراهم کنید. همچنین برای استفاده از طرح خرید اقساطی پژو پارس، باید ساکن تهران یا کرج باشید.

مراحل استفاده از طرح خرید اقساطی پژو پارس

برای استفاده از این طرح، باید در صفحه اصلی سایت به بخش خرید اقساطی خودرو بروید. در صفحه خرید اقساطی می‌توانید با استفاده از فیلترهای موجود، پژو پارس را انتخاب کنید. همچنین می‌توانید سال تولید و بازه قیمتی خودرو را نیز تعیین کنید. پس ‌از انتخاب خودروی موردنظر از لیست، وارد صفحه مربوط به آن می‌شوید و آنجا می‌توانید با انتخاب گزینه خرید اقساطی، تعداد اقساط (بین 12 تا 36 ماه) را انتخاب کنید. پس از واردکردن اطلاعاتتان، منتظر تماس کارشناسان همراه مکانیک بمانید تا مراحل بعدی کار پیش برود. ( یا برای راحتی بیشتر، می‌توانید وارد صفحه خرید اقساطی پژو پارس شوید (روی لینک کلیک کنید) و برای خودروی مورد نظرتان ثبت سفارش کنید).

مزایای خرید اقساطی پژو پارس از همراه مکانیک تنها محدود به کارشناسی فنی خودرو نیست. با استفاده از این طرح، شما نیازی به ضامن ندارید و پس از واریز پیش‌پرداخت، بین 2 تا 3 ماه برای پرداخت اولین قسط تنفس خواهید داشت. همچنین سند خودرو به نام خودتان می‌خورد و می‌توانید پس از واریز پیش‌پرداخت، خودروی خود را تحویل بگیرید.

منبع: فروش اقساطی پژو پارس (صفر و کارکرده)؛ تحویل فوری – ایمنا

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=89422
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن