گیلان

فرماندار رشت مطرح کرد: خبرنگاران بازوان توانمند مسئولین در شناسایی مشکلات

فرماندار رشت با تاکید بر اینکه خبرنگاران بازوان پرتوان اجرایی مسئولین هستند، افزود: باید از این ظرفیت بالا در جهت شناسایی مسائل و مشکلات استفاده شود.

به گزارش تفاهم آنلاین، مهندس علی فتح اللهی در نشست با خبرنگاران با تاکید بر بهره گیری از ظرفیت خبرنگاران در جهت شناسایی مسائل و مشکلات مردم، اظهار داشت: خبرنگاران بازوان پرتوان اجرایی مسئولین هستند که مشکلات مردم و موانع پیش رو را شناسایی نموده و انعکاس می دهند.

وی ادامه داد: مسئولین باید از فرصت حضور خبرنگاران و صاحبان قلم که توان کارشناسی دقیق مشکلات مردم و انتقال آن به مدیران و مسئولین را دارند، بهره کافی ببرند.

فرماندار رشت با اشاره به فرمایش حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه «به من خدمتگزار بگویند، بهتر است که بگویند رهبر»، افزود: این فرمایش رهبر فقید انقلاب اسلامی نشان از اهمیت وظیفه خطیر خدمتگزاری است و باید الگویی برای تمام مسئولین در این راستا باشد.

مقام عالی دولت در مرکز استان با اشاره به وظیفه خبرنگاران در آگاهی بخشی جامعه، تصریح کرد: محدودیت های اعتباری و مالی گاهی مانع از انجام برخی از امور توسط مسئولین می شود اما نتوانستن دلیل بر نخواستن نیست، زیرا باید از اعتبارات موجود به نحو احسن در جهت توسعه و عمران شهرستان بهره برد.

فرماندار شهرستان رشت در ادامه افزود: مردم ما فهیم و با فرهنگ هستند و اگر صادقانه مشکلات را با آنان در میان گذاریم موانع و مشکلات را درک خواهند کرد.

مهندس فتح اللهی تیزبینی، ریزبینی، کارشناسی و دلسوزی را از ویژگی های خبرنگاران دانست و خاطرنشان کرد: هر گونه عملکرد در فضای اداری و اجرایی با وجود خبرنگاران اطلاع رسانی می شود و چنانچه آنان در چرخه اداری حضور نداشته باشند یکی از مهم ترین حلقه های ارتباطی مردم و مسئولین گسسته خواهد شد.

در پایان این نشست نیز از خبرنگاران حاضر تجلیل به عمل آمد، گفتنی است با توجه به محدودیت در برگزاری همایش روز خبرنگار به دلیل بیماری کرونا، تجلیل از خبرنگاران فعال فرمانداری رشت در چندین نشست کوچک با خبرنگاران انجام می شود.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=40748
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن