گزارش

فرابیمه، فراتر از بیمه ؛ دغدغه‌های دوران بازنشستگی به حداقل می‌رسند

پرستو سهرابی پور

 

فرابیمه طرح و محصول مشترک شرکت بیمه ما و بانک ملت به‌ عنوان سهامدار، با هدف ارائه خدمات بیمه عمر و مستمری در دوران بازنشستگی وارد بازار بیمه شده و شرایطی را فراهم نموده که با استفاده از آن بیمه‌گزاران علاوه بر برخورداری از خدمات بیمه‌ای با تعهدات بالا، دغدغه‌ای از بابت مستمری مناسب و کافی در دوران بازنشستگی نخواهند داشت.

شرکت بیمه ما که با سرمایه ۸۰۰۰۰۰۰ میلیون ریالی در بازار بورس و اوراق بهادار فعالیت دارد، سهم بیمه‌های زندگی همراه با اندوخته را در پورتفوی بیمه‌ای خود به ۳۱ درصد افزایش داده است.

بیمه‌های زندگی از جمله بسته‌های حمایتی بیمه‌ای در زندگی مدرن امروزی هستند که نقش بسیار پررنگی در زمینه سرمایه ‌گذاری‌های کم ریسک و پربازده با حداقل سرمایه ایفا می‌نمایند به‌ نحوی که سرمایه گذار که در واقع بیمه‌گزار نیز محسوب می‌شود اطمینان خواهد داشت علاوه بر کلیه خدمات بیمه‌ای در طول دوره بیمه‌گزاری از مزایای فراوان یک سرمایه‌گذاری پربازده بهره‌مند گردد.

ارزیابی ها نشان می‌دهد که این شرکت در این مدت موفق به دریافت حق بیمه از محل بیمه‌های زندگی اندوخته‌دار شده و رشد قابل توجهی داشته است. لازم به ذکر است که این میزان افزایش چشمگیر در پورتفوی بیمه‌ای شرکت بیمه ما ارتباط مستقیم با اجرای طرح فرابیمه دارد که از سال گذشه با همکاری مشترک بیمه ما و بانک ملت به‌ عنوان یکی از سهامداران اصلی بیمه ما به مرحله اجرایی رسیده است.

 فرابیمه چیست؟

فرابیمه محصول تفاهم‌نامه مشترک بیمه ما و بانک ملت است که بر اساس آن بیمه‌گزاران قادر هستند بدون نیاز به ضامن، چک یا وثیقه تا سقف مبلغ ۲۰۰۰ میلیون ریال برای مشارکت در طرح فرابیمه از بانک ملت تسهیلات دریافت نموده و برای خود و بستگان درجه یک بیمه‌نامه عمر یا مستمری خریداری نمایند. این مبلغ از طرف بانک به شرکت بیمه ما پرداخت می‌شود ولی بصورت مستقیم وارد اندوخته بیمه‌گزاران شده و شخص علاوه بر خدمات جامع بیمه‌ای، از اندوخته خود سود نیز دریافت خواهد کرد. مهمترین ویژگی این طرح در این است که بیمه‌گزار طی ۳۶ ماه تسهیلات بانک را تسویه خواهد کرد ولی در پایان دوره سرمایه ‌گذاری که معمولا مقارن با بازنشستگی اشخاص می‌باشد، از مستمری مناسب و کافی در کنار خدمات متنوع بیمه‌ای برخوردار خواهد شد.

علاوه بر آن بیمه‌گزار تا انتهای مدت زمان قرارداد هیچ مبلغ دیگری به شرکت بیمه پرداخت نخواهد کرد. کلیه خدمات مربوط به طرح فرابیمه بصورت دیجیتال و آنلاین ارائه شده و نیاز به حضور افراد در بانک یا بیمه برای دریافت تسهیلات یا عقد قرارداد بیمه‌گزاری نمی‌باشد.

از دیگر مزایای قابل توجه فرابیمه می‌توان به تبدیل اندوخته به مستمری براساس درخواست بیمه‌گزار و دارا بودن پوشش‌های جامع و مناسب بیمه‌ای اشاره کرد. این پوشش‌ها شامل هزینه پزشکی حادثه، فوت به هر علت و فوت حادثه‌ای، بیماری‌های خاص و بیماری‌های تکمیلی، نقص عضو ناشی از حادثه، از کار افتادگی و مستمری با تعهدات بالا اشاره کرد.

شرکت بیمه ما که از سال ۱۳۹۰ وارد بازار بیمه کشور شده در حال حاضر حدود ۴۰ شعبه و ۲۰۰۰ نماینده در سراسر کشور داشته و با ارزش بازار حدود ۳۵۶۰۰میلیارد ریال یکی از شرکت‌های فعال در بازار بورس و اوراق بهادار می‌باشد.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=102234
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن