اجتماعی

فال حافظ روزانه با تفسیر دقیق و کامل + فال روزانه شخصی!

 

فال حافظ روزانه امروز

علاوه بر اینکه اشعار دیوان حافظ شیرازی نزد ایرانیان بسیار محبوب است، فال روزانه از دیوان حافظ نیز برای برخی ها سرگرم کننده و جذاب است.

گرچه خیلی از طالع بینی ها نمی توانند فال صد در صد درست باشند؛ اما خواندن شان خالی از لطف نیست. در ادامه فال روزانه ستاره شناسی برای متولدین ماه های مختلف سال را میخوانید.

فروردین

امروز باید از خلق و خوی خوب لذت ببری و خواهی دید که همه چیز برای تو به خوبی و خوشی پیش خواهد رفت. شاید تنها موقعیت دشواری که در آن قرار خواهی گرفت شرایط تهاجمی در زمینه عشق و عاشقی باشد.

بحث های بی مورد و جزئی یک طرفه یا دو طرفه ممکن است به یک جنگ تمام عیار بین شما تبدیل شود، سعی کن در همه شرایط خونسردی ات را حفظ کرده و با آرامش رفتار کنی.

سخنی برای امروزت: تو همیشه به برنامه نیاز نداری، گاهی فقط باید نفس بکشی، اعتماد کنی، رها کنی و ببینی چه می شود – “مندی هیل”

اردیبهشت

حال و هوای امروز ممکن است موقعیت های سختی را برایت به ارمغان بیاورد. شاید در موقعیت های دشوار گیر بیفتی که خارج شدن از آن ها به این سادگی نباشد.

در مورد هر موضوعی احتمالا بر سر جنگ یا صلح کردن سردرگم می مانی. از یک سو می خواهی همه چیز را به شکل معقولانه ای حل و فصل کنی و از سوی دیگر دلت یک جنگ هسته ای تمام عیار می طلبد!

سخنی برای امروزت: تو زندگی خودت را تعریف می کنی، اجازه نده فیلمنامه اش را دیگران بنویسند – “اپرا وینفری”

خرداد

امروز ترکیبی از انرژی های متضاد را تجربه می کنی که ممکن است به قلبت فشار بیاورند اما فراموش نکن این شرایط چیزی نیست که نتوانی از عهده آن ها بر بیایی.

باور کن اگر کسی قادر باشد از چنین روزی بیشترین و بهترین استفاده را ببرد تو هستی. به پرخاش گری هایت مجال نفس کشیدن نده و با جسارت تمام به سمت هدف خود پیش برو. مطمئن شو که بین تو و اطرافیانت هماهنگی وجود دارد و به نیازهای همه توجه می شود.

سخنی برای امروزت: شاید نتوانم کارهای بزرگ انجام دهم اما می توانم کارهای کوچک را به روش عالی انجام دهم – “مارتین لوتر کینگ”

تیر

دوست عزیز! بلند شو و اقدام کن. ممکن است انرژی های مختلف از هر جهت به تو فشار آورده و حفظ تعادل در این وضعیت یک چالش سنگین محسوب شود اما تو این شانس را داری که با هدایت انرژی ات به بیرون به جای درون، کارهای زیادی انجام دهی.

شاید اطرافیان کمی تند و تیز باشند اما می توانی با صبوری با آن ها مقابله کنی. از کمک هایی که به گروه خواهی کرد قدردانی خواهد شد.

سخنی برای امروزت: ماموریت من در زندگی صرفا زنده ماندن نیست بلکه پیشرفت کردن است – “مایا آنجلو”

مرداد

امروز با دیگران ارتباط بسیار خوبی خواهی داشت و این ارتباطات از ارزش زیادی برخوردار می باشد. ممکن است خودت را داوری بدانی که به دلیل یک ذهن مستقل و جدا از مسائل اطرافیان می توانی به حل اختلافات آن ها کمک کنی.

در زندگی اطرافیان و عزیزانت نقش فعال داشته باش و ببین چگونه زندگی از این همه سخاوت روحانی تو به سمت و سوی مثبت سوق پیدا می کند.

سخنی برای امروزت: تنها محدودیت ما برای تحقق فردا، تردیدهای امروز ما می باشد – “فرانکلین دی روزولت”

شهریور

امروز ممکن است فوق العاده فعال و پر انرژی باشی اما احتمالا مطمئن نیستی که انرژی خود را کجا متمرکز کنی. ممکن است برای حرکت کردن هیجان زده یا مضطرب باشی اما حتی اگر حس تنبلی و بی انگیزه بودن به تو دست دهد از یک جا نشستن و منتظر ماندن برای شارژ انرژی ات اجتناب کن.

هرگز و هرگز به محدوده امن خود عقب نشینی نکن، بهتر آن است که لباس برازنده شخصیتت به تن کرده و زیبایی ظاهری و درونی ات را به رخ همگان بکشی.

سخنی برای امروزت: مهم نیست که چقدر محکم ضربه می زنی، مهم این است که چقدر ضربه های سخت را تحمل کرده و به جلو رفتن ادامه دهی – “سیلوستر استالونه”

مهر

امروز بین احساسات قلبی و خلق و خوی عمومی ات تضاد و تنش وجود دارد. ذات رمانتیک، تو را به یک نگرش خودخواهانه و بی صبری سوق می دهد در حالی که خلق و خوی غالب امروزت خواستار صلح و تعادل است.

سعی کن تعادل میان دریافت کردن و بخشیدن را حفظ کنی. عشق کافی در فضا جریان دارد. فکر نکن که برای حفظ وفاداری دیگران به مالکیت روی آن ها نیاز داری.

سخنی برای امروزت: به هر جا که می روی عشق را پخش کن – “مادر ترزا”

آبان

اخیرات مشکلاتی داشته ای که تو را به شدت تحت فشار قرار داده اند اما سعی کن هرگز نا امید نشوی و به مسیرت ادامه دهی.

فراموش نکن تلاش هایت هرگز به هدر نخواهد رفت و هر روز بیشتر به هدف رویایی ات نزدیک می شوی. امروز روز خوبی برای استراحت و نگاه کردن به دستاوردهای خود است.

سخنی برای امروزت: صورت خود را همیشه رو به آفتاب نگه دار و سایه ها پشت سرت خواهند افتاد – “والت ویتمن”

آذر

مبادا در مسیر رسیدن به اهدافت خسته شوی و اجازه دهی این مسئله تو را متوقف کند. امروز می توانی هر برنامه ای را پیش ببری به شرط آن که روی مسائل مهم تر تمرکز کرده و مسائل کمتر مهم را کنار بگذاری.

بخت و اقبال در کنارت است و به تو کمک می کند به بهترین هایی که لیاقتش را داری دست پیدا کنی. نا امید نباش.

سخنی برای امروزت: بهترین راه برای شروع این است که صحبت کردن را کنار گذاشته و شروع به اقدام کنی – “والت دیزنی”

دی

کلید امروز عمل کردن است و نیروهای زیادی به تو فشار می آورند تا خودت را حرکت داده و اقدام کنی. یکی از این نیروها ممکن است یک علاقه عاشقانه باشد که منتظر حرکت تو می باشد.

ممکن است پروژه های زیادی روی میز داشته باشی و در این که انرژی ات را کجا متمرکز کنی سردرگم شوی. موضوع مهم حفظ تعادل است.

سخنی برای امروزت: هر چیزی که می توانی تصور کنی واقعی است – “پابلو پیکاسو”

بهمن

آتش را در قلبت شعله ورتر کرده و کاری کن که درخشان تر از همیشه بسوزد. فراموش نکن ممکن است برای حفظ هماهنگی با همسرت نیاز به مصالحه داشته باشی.

مطمئن شو همه فرصتی برای حضور در صحنه پیدا کنند. مبادا خودت را به تنها بازیگر صحنه تبدیل کرده و به دیگران اجازه دیده شدن ندهی. تعادل را حفظ کن.

سخنی برای امروزت: بزرگ ترین افتخار ما در این نیست که هرگز شکست نخوریم، بلکه در این است که هر بار شکست می خوریم دوباره بلند شویم – “رالف والدو امرسون”

اسفند

مسائل مهمی در میان است که ممکن است لازم باشد آن ها را حل کنی. سعی کن در زمینه عشق و عاشقی نقش فعال داشته باشی و با خیال راحت نسبت به برآورده شدن نیازهایت اصرار کنی.

اگر شرایط به گونه ای رقم خورده که با آن ها راحت نیستی بایست و شرایط را تغییر بده. امروز روز اقدام کردن است. برای ایجاد صلح با قاطعیت و صادقانه تلاش کن.

سخنی برای امروزت: زمانی که نشسته ایم ترس ها را ایجاد می کنیم و با عمل کردن بر آن ها غلبه می کنیم – “دکتر هنری لینک”

منبغ : فال حافظ امروز با تفسیر دقیق

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=95873

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن