تهران

عملکرد مالی معاونت خدمات شهری شهرداری تهران بررسی و مطلوب ارزیابی شد

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران از اتمام برگزاری مجامع و شورای سالیانه شرکت‌ها و سازمان های تابعه این معاونت خبر داد و گفت: معاونت خدمات شهری؛ نخستین معاونت شهرداری تهران در اتمام برگزاری مجامع و شورای سالیانه شرکت‌ها و سازمان های تابعه شهرداری تهران شناخته شد و عملکرد مالی آن بسیار مطلوب ارزیابی شد.

به گزارش پایگاه خبری تفاهم آنلاین ، حسین نظری با اعلام این مطلب، گفت: در راستای برگزاری مجامع و شورای سالیانه شرکت‌ها و سازمان های تابعه شهرداری تهران، مجمع عمومی سالیانه حوزه معاونت خدمات شهری در تیرماه 1402 برگزار شد.

نظری در ادامه با اشاره به این که معاونت خدمات شهری دارای بیشترین سازمان ها و شرکت ها نسبت به سایر معاونت های دیگر است، اظهار داشت: تمامی این سازمان ها و شرکت ها نقش موثر و تعیین کننده ای را در خدمات رسانی به شهروندان دارند.

وی با بیان این که جلسات مجامع سازمان ها و شرکت های تابعه معاونت خدمات شهری در موعد قانونی و با حضور اکثریت اعضاء با رعایت تمامی فرایندهای ابلاغی در تیرماه 1402 به پایان رسید، گفت: این نتایج مطلوب در نتیجه همکاری موثر معاونت مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران خصوصا اداره کل امور مجامع و با تلاش مستمر معاون مالی و اداری سازمان های تابعه در چارچوب ضوابط و مقررات پس از استقرار حسابرسان قانونی در ماه های گذشته در سازمان ها و شرکت ها و بررسی و رسیدگی به حساب های مالی آنها مطابق استانداردهای شناخته شده صورت گرفته است.

نظری در ادامه اظهار کرد: در جریان برگزاری مجامع و شورای سالیانه شرکت‌ها و سازمان های تابعه این معاونت به حساب های مالی منتهی به سال 1401 سازمان های مدیریت پسماند، بوستان ها زیباسازی، آتش نشانی، میادین و بهشت زهرا و شرکت های ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران و شهربان و حریم بان رسیدگی شد .

به گفته نظری، معاونت خدمات شهری شهرداری تهران اقدامات موثری را در بهره گیری بیشتر از ظرفیت هیات مدیره سازمان ها به عنوان پیشران برنامه های سازمان به عمل آورده است.

گفتنی است در جلسات مجامع و شورای سالیانه شرکت‌ها و سازمان های تابعه این معاونت، گزارش حسابرسی توسط حسابرس و بازرس قانونی، در حضور اعضای هیئت مدیره، مدیران عامل، نمایندگان و بازرسان قانونی قرائت و مطلوب ارزیابی شد.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=96454
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن