گیلان

برقراری عدالت محوری در مناطق مختلف شهر رشت از اهدافم است

محمدعلی (پیمان) رفعتی ساجدی - کاندیدای ششمین دوره انتخابات شهر رشت، هدف خود از ورود به عرصه شورا را برقراری عدالت محوری در چارچوب قانون و وظایف شورا عنوان کرد.

به گزارش تفاهم آنلاین، رفعتی ساجدی در نشست با اصحاب رسانه اظهار داشت: بنده با توجه به حیطه کاری خود با حوزه شهری و معضلات شهر رشت آشنایی دارم و هدف و انگیزه ام از ورود به شورا با توجه به توانایی خود و تعامل سایر اعضاء انشاالله خدمت رسانی به مردم و مرتفع کردن مشکلات شهر رشت و جبران کاستی ها می باشد.

وی با بیان اینکه شهروندان از فعالیت اعضای شورا در زمان و دوره ای که بوده اند راضی نیستند، افزود: باید علت را جستجو کنیم که چرا وقتی فردی در کرسی شورای شهر قرار می گیرد نمی تواند موجب جلب رضایت مردم شود؟ و اگر فردی هدف خدمتگزاری داشته باشد به راستی زمانی در آن جایگاه است چرا عاجز از خدمت به شهروندان است؟

کاندیدای ششمین دوره انتخابات شهر رشت ادامه داد: آیا فراهم کردن حداقل امکانات برای مناطق کم‌برخوردار خیلی سخت و مشکل است؟ چرا عدالت محوری در تعریف امکانات برای همه شهروندان رعایت نمی شود و برخی از مناطق شهری از امکانات و رفاه خوبی برخوردارند اما مناطق دیگر از حداقل ها محروم می باشند؟

ساجدی خاطر نشان کرد : هدفم برای ورود به شورا برقراری عدالت محوری است و به دنبال حواشی و مسایل حاشیه ای نیز نیستم.

رفعتی ساجدی با بر شمردن اهداف کاندیداتوری خود اضافه کر : نظارت واقعی به امورات شهری و مدیران شهرداری، بحث دفاع از حقوق کارگران و قشر زحمتکشی که اکنون در سیستم شهرداری در بخش ها و مناطق مختلف شهر در حال خدمت رسانی هستند از دیگر اهداف بنده برای ورود به شورا است.

وی با اشاره به شعارها و وعده‌های انتخاباتی برخی از کاندیداها گفت: شورای شهر قانون و چارچوب خاصی دارد و هر فردی که به عنوان یک عضو وارد شورا می شود محدوده اختیاراتی دارد و کاندیداها باید با توجه و آگاهی از آن اختیارات وعده و وعید دهند.

کاندیدای ششمین دوره انتخابات شهر رشت ادامه داد: شهروندان باید آگاه به این امر باشند که کاندیدایی که وعده هایی را بیان می کند  آیا در چارچوب اختیارات آن فرد است و یا اینکه تنها به دلیل اخذ رای از شهروندان این شعارها مطرح می شود. 34 بند جزء وظایف اعضای شوراست و نظارت و تعامل با شهردار و مدیریت شهری جز وظایف شورا می باشد.

رفعتی ساجدی ادامه داد : سنجیدن توانمندی فرد برای شهردار شدن از وظایف شورا است و نباید شخصی از سوی شورا انتخاب شود که سفارشی باشد و بعدها نه تنها از مشکلات شهر کم نشود بلکه بر معضلات شهری افزوده نیز شود .

وی خاطر نشان کرد : باید نظر مردم را در خصوص بحث مدیریت شهری و شورا با خدمت صادقانه و به سلامت کار کردن، رفع مشکلات شهروندان و غیره تغییر دهیم.

کاندیدای ششمین دوره انتخابات شهر رشت با اشاره به بحث ترافیک شهری و لزوم بازگشایی و تغییرات در معابر رشت گفت: با توجه به حجم خودروهایی که به شهر اضافه شده و ترافیک شهری، هنوز خیابان های یک طرفه رشت تعیین تکلیف نشده اند. در برخی از خیابان ها سرعتگیرهایی نصب شده که با هیچ نظر کارشناسی سازگاری ندارد و در کل شهر رشت از نظر بحث ترافیکی و حمل و نقل دارای مشکلات زیادی است.

گفتنی است که محمدعلی (پیمان) رفعتی ساجدی دارای مدرک کارشناسی مهندسی ایمنی محیط زیست ( HSE)  می باشد و دبیر اسبق انجمن ورزش های هوایی استان گیلان، مدیر عامل شرکت امدادرسان گیل (ناجی) ،  مدیر تشریفات ناجی (حفاظت از شخصیت ها برگزاری همایشها و جشنواره ها)، مدیر موسسه حقوقی و داوری یاران متمدن صلح و مدیر آموزشگاه سینمایی گنجینه هنر، کارگردان و مستند ساز تلویزیونی و رسانه ای بنیاد شهید (ساخت برنامه های راویان نور و روایت عشق مربوط به جمع آوری آثار شهدای گیلان، برنامه تلویزبونی پلیس ( برنامه “ما، شما، امنیت”، “حافظان امنیت” و…)، معاون اسبق عملیات امداد و نجات s.o.s گیلان، نماینده حقوقی اسبق شرکت بهره برداری و آبیاری گیلان، موسس نخستین تاکسی بیسیم دیجیتال رشت جز سوابق کاری ساجدی می باشد.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=71344
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن