مناطق آزاد-گردشگری

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در گفتگو با صدا و سیما مطرح کرد؛ استفاده از ظرفیت فرهنگسرای جزیره برای معرفی بهتر ظرفیت های قشم

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: هنر کوتاه ترین مسیر و شیرین ترین بیان برای برقراری ارتباط و انتقال مفاهیم به مخاطبان و نسل های مختلف است.

به گزارش پایگاه خبری تفاهم آنلاین به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، علی درویش پور در حاشیه افتتاح فرهنگسرای جزیره و در گفتگو با صدا و سیما، اظهار کرد: افتتاح فرهنگسرای جزیره در محیطی به مساحت 35 هزار مترمربع می تواند به معرفی بهتر ظرفیت های موجود در جزیره با استفاده از زبان هنر کمک کند.
وی ادامه داد: با هم اندیشی و هم افزایی هنرمندان عرصه های مختلف جزیره قشم می توان این فرهنگسرا را به محلی جهت تبادل افکار، پرورش ایده های جدید و خلاقانه و همچنین آموزش فعالیت های هنری تبدیل نمود.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: با مشارکت هنرمندان، انجمن ها، کانون ها و جمع های هنری مختلف می توان ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در جزیره بویژه در حوزه های فرهنگ، هنر، آداب و رسوم را بهتر به گردشگران داخلی و خارجی معرفی کرد.
درویش پور در پایان گفت: این فرهنگسرا با مشارکت مردم و اهالی هنر می تواند به مکانی جهت معرفی فرهنگ تاریخی و هنر ریشه دار جزیره به گردشگران داخلی و خارجی تبدیل شود.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=77323
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن