بانک-بیمه-بورس

طرح ” نیک‌کارت ” بانک رفاه گامی دیگر در راستای گسترش مسئولیت های اجتماعی

بانک رفاه کارگران با هدف ایفای نقش موثر در حوزه مسئولیت اجتماعی با رویکرد حمایت از اقشار نیازمند جامعه و در راستای ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری، طرح ” نیک‌کارت ” را ارائه کرد.

به گزارش پایگاه خبری تفاهم آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، بر اساس طرح ” نیک‌کارت “، افتتاح حساب های سپرده سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت عادی، سپرده سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت ویژه سه ماهه، سپرده سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت ویژه شش ماهه، سپرده سرمایه‌گذاری بلندمدت بلندمدت یک‌ساله و سپرده سرمایه‌گذاری بلندمدت دو‌ساله برای خیرین به منظور واریز تمام یا درصدی از سود متعلقه، به حساب موسسه ها و سازمان های خیریه و حمایت‌گر، امکان‌پذیر شد.
بر اساس این گزارش، در این طرح مشتری می تواند تمام یا درصدی از سود متعلقه به حساب خود را در مقاطع ماهانه، به حساب آسایشگاه معلولان و سالمندان کهریزک البرز و کمیته امداد امام خمینی(ره) از طریق بانک واریز کند.
لازم به ذکر است، هموطنان خیر و نیکوکاران می‌توانند از طریق مشارکت در قالب طرح ” نیک‌کارت “، همیار مطمئنی برای بانک رفاه کارگران در راستای اجرای مناسب طرح و دستیابی به اهداف مربوطه باشند.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=73602
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن