ضرورت تحولات نوين در صنعت مالي و بيمه
مدیرعامل شرکت بیمه میهن با اشاره به ضرورت تحولات نوين در صنعت مالي تاكيد كرد:«زیرساختهای سه صنعت بانک، بورس، بیمه باید هم از بعد ساختارهای حاکمیتی و هم ساختارهای حوزه فناوری و اطلاعات به هم متصل باشند؛ چرا که سه حوزه مهم و اثرگذار اقتصاد کشور هستند که ارتباط مستقیم با مجموعه مشتریان خرد و کلان دارند.»
به گزارش تفاهم آنلاین، سیدهادی شیخالاسلامی ضمن تاكيد بر اهميت آسيب شناسي صنعت مالي به ويژه در زمينه ريسك و بيمه، بر رويكرد مساله محور و علمي در اين شركت بيمه اي تاكيد كرد و گفت: « در شركت بيمه ميهن، بحثها و چالشهاي مختلف حوزههای رگولاتوری، مدیریت ریسک و بنیانهای زیرساختی صنعت بیمه کشور، را به ويژه با برگزاري پنل هاي تخصصي كه چند نمونه آن در نمايشگاه صنعت مالي برگزار شد، بررسي ميكنيم.»
وي تاكيد كرد:« در زمينه مديريت در صنعت مالي به ويژه بيمه، نگاهمان براین است که مدیریتهای جزیرهای در صنایع مالی پاسخگوي نيازهاي جديد اين صنعت و بازار بيمه نيست؛ ضمن اينكه تنها راه عبور از كار جزيرهاي، توسعه و عجین شدن با فناوری اطلاعات است؛ كاري كه صنعت بیمه ایران به ويژه بيمه ميهن با سرعت به سمت آن پیش میرود.»
شیخالاسلامی در ادامه به عقبافتادگی صنعت بيمه در زمينه فناوري هاي نوين به ويژه در حوزه فناوري اطلاعات اشاره كرد و ضمن تاكيد بر ضرورت ايجاد درگاه هاي اينترنتي فروش و ارزيابي خسارت در صنعت بيمه گفت:« از سال گذشته بیمه مرکزی برنامه هاي موثري در زمینه اینشورتک برداشته است و امسال هم ايدهها و محصولات ارائه شده در نمايشگاه صنعت مالي نشان داد كه در اين زمينه در حال جبران عقب افتادگي ها هستيم.»
مدیرعامل بیمه میهن با اشاره به احياي زيرساخت هاي اين شركت بيمه اي در زمينه خدمات آنلاين، به راه اندازي سوپراپليكيشن جامع «آساتو» براي مشتريان بيمه ميهن اشاره و تاكيد كرد:« در آینده نزدیک، خدمات آنلاین بیمه میهن، پاسخگوی ۸۰ میلیون ایرانی خواهد بود.»