بانک-بیمه-بورس

صنعت بیمه، پشتوانه‌ای برای تولید و توسعه کشور

به منظور بررسی و ارتقاء خدمات بیمه‌ای در چابهار، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت بیمه ایران معین در سفر به چابهار با فرماندار این شهرستان به دیدار و گفتگو پرداختند.

به گزارش تفاهم آنلاین، رحمدل بامری فرماندار چابهار در این دیدار گفت: صنعت بیمه، پشتوانه‌ای برای تولید و توسعه کشور در بخش‌های مختلف اقتصادی بوده و یکی از پایه‌های اساسی توسعه است .
وی با تاکید بر اینکه چابهار از ظرفیت‌های سرمایه گذاری ویژه‌ای برخوردار است افزود: این فرصت بسیار مناسبی برای شرکت‌های بیمه جهت حضور و فعالیت در این منطقه است.

فرماندار چابهار در ادامه ضمن استقبال از طرح جدید بیمه مهر ایران معین خاطر نشان کرد: این خدمت جدید بیمه ایران معین در این شرایط سخت اقتصادی و کرونایی، به ویژه در مناطق آزاد بسیار ارزشمند است .

مدیرعامل بیمه ایران معین نیز در این دیدار صمیمانه که در دفتر فرمانداری این شهرستان برگزار شد با بیان اینکه شرکت بیمه ایران معین بزرگترین شرکت بیمه ای در مناطق آزاد است گفت: جوان گرایی و استفاده از نیروهای بومی و متخصص از اولویت های این شرکت است .

محمدی از آمادگی شرکت بیمه ایران معین در بهبود خدمات به بیمه گذاران و ارائه تسهیلات ویژه در منطقه خبر داد و گفت:
در همین راستا طرح مهر ایران معین با همکاری بیمه ایران معین و بانک قرض الحسنه مهر ایران،‌ در منطقه آزاد چابهار عملیاتی شده و مردم این منطقه می توانند از تسهیلات قرض الحسنه خرید بیمه نامه تا سقف یکصد میلیون ریال با باز پرداخت ۱۲ ماهه بدون سود و کارمزد، بدون نیاز به ضامن و پیش پرداخت و نیز بدون مراجعه به بانک استفاده نمایند .
وی خاطرنشان کرد: این تفاهم نامه برای اولین بار در سطح مناطق آزاد و با همکاری نظام بانکی عملیاتی می شود تا مردم این مناطق در شرایط اقتصادی متاثر از کرونا بتوانند خدمات بیمه ای را با صرفه اقتصادی و آسان تر خریداری نمایند.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=54982
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن