صنعت-معدن-تجارت

صرفه‌جویی ۳۰ درصدی ارزی با تولید هر واگن ملی

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران گفت: حدود ۳۰ درصد صرفه جویی ارزی با تولید هر واگن ملی خواهیم داشت و سال آینده اولین رام قطار تولید انبوه شده وارد خطوط خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تفاهم آنلاین ، محسن هرمزی معاون شهردار تهران گفت: اتفاق بزرگی با کمک دولت رخ داد و این اتفاق ثمره تلاش تمام اجزای جمهوری اسلامی است؛ این اتفاق در دوران گذشته آغاز شد و در دولت سیزدهم و مدیریت ششم شهری این تکلیف به سرانجام رسید.

وی ادامه داد: بدنه دوم و سوم قطار ملی وارد سالن مونتاژ شده و بیش از ۸۰ درصد این پروژه توسط متخصصان داخلی انجام خواهد شد و با کمک ۷۷ میلیون یورویی دولت ما قراردادها را نهایی می‌کنیم. تولید انبوه شروع شده و ادامه خواهد داشت.

۳۰ درصد صرفه‌جویی ارزی به‌دنبال تولید هر واگن ملی خواهیم داشت

هرمزی گفت: حدود ۳۰ درصد صرفه جویی ارزی با تولید هر واگن‌خواهیم داشت و سال آینده اولین رام قطار تولید انبوه شده وارد خطوط خواهد شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک تصریح کرد: کار اساسی ساخت واگن در گذشته انجام شد اما به جهت اینکه برنامه در زمانبندی به انجام نرسید بدنه واگن‌ها باز شد. بوژی ساخته شده ۸۵ درصد داخلی سازی شده و به گفته شهردار در گذشته کارخانه واگن سازی بوژی باری می‌ساختند ولی الان برای اولین بار بوژی قطار شهری به‌نتیجه رسیده است.

وی در پایان درباره اینکه چرا در افتتاح خط متروی پرند از اولین رام قطار ملی استفاده نشد گفت: قطار ملی در لحظه که تحویل گرفته شد دچار ایراد فنی کوچک شد، اما این قطار ساخته شده بزودی وارد مسیر پرند خواهد شد.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=99983
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن