اقتصادی

صرافی توبیت Toobit برای ایرانیان

 

ارزهای دیجیتال نزدیک به ۱۵ سال پیش به دنیا معرفی شدند و سرمایه‌گذاران را با دنیای جدیدی آشنا کردند. در ابتدای راه ارزهای دیجیتال سهمی از بازارهای معاملاتی نداشتند؛ اما امروزه به یکی از دارایی‌‌های پرطرف‌دار برای سرمایه‌گذاری و کسب سود تبدیل شده‌اند. باتوجه‌به این که آگاهی عامه مردم نسبت‌به ارزهای دیجیتال رو به افزایش است، شناخت یک صرافی قابل اعتماد می‌تواند روزی به کمک‌تان بیاید. صرافی توبیت به‌عنوان یکی از صرافی‌های تازه تاسیس و موفق، زیر ذره‌بین ما قرار گرفته است تا قابلیت‌های آن را بررسی کنیم. تا انتهای این مقاله با ما همراه شوید تا قابلیت‌ها و ویژگی‌های یک صرافی محبوب را بررسی کنیم.

معرفی صرافی ارز دیجیتال توبیت

صرافی توبیت یکی از صرافی‌های تازه تاسیس جهانی است که فعالیت خود را از سال ۲۰۲۲ آغاز کرده است و در این مدت کوتاه هم عملکرد مطلوبی داشته است. مرکز اصلی این صرافی در جزیره کایمن واقع شده است. کایمن جزیره‌ای از مستعمرات انگلستان در دریای کارائیب است و بخشی از آمریکای جنوبی به حساب می‌آید. اگرچه مدت زمان زیادی از آغاز فعالیت توبیت نمی‌گذرد؛ اما در همین زمان کوتاه توانسته است نظر بسیاری از کاربران جهانی را به خود جلب کند.

چیزی که بیش از همه کاربران ایرانی را به صرافی ارز دیجیتال توبیت متمایل می‌کند، عدم نیاز آن به احراز هویت است‌. باتوجه‌به این‌که در چند سال اخیر تمامی صرافی‌های مطرح جهانی ایران را از فهرست کشورهای تحت پوشش خود خط زدند، بسیاری از ایرانیان به‌دنبال یک صرافی مطمئن هستند که علاوه‌بر ارائه خدمات مناسب، نیازی به احراز هویت نیز نداشته باشد. صرافی Toobit یکی از بهترین مراجع با این ویژگی‌هاست. برای آن‌که فعالیت در صرافی توبیت را آغاز کنید کار سختی پیش رو ندارید و در کمترین زمان ممکن، امکان ثبت نام و آغاز فعالیت را خواهید داشت. البته پیش از آن خوب است نگاهی به امکانات و قابلیت‌های صرافی توبیت داشته باشیم و سپس راجع‌به آن تصمیم‌گیری کنید.

این صرافی چه امکاناتی را به کاربران ارائه می‌کند؟

صرافی Toobit امکانات و خدمات متعددی را به شما ارائه می‌کند تا به مجموعه‌ای از بهترین‌ها دسترسی داشته باشید. بیش از ۱۰۰ ارز دیجیتال معتبر در صرافی فهرست شده‌اند که به‌راحتی می‌توانید خریدوفروش آن‌ها را انجام دهید. این ارزهای دیجیتال معتبرترین کریپتوکارنسی‌ها را شامل می‌شوند و جدیدترین ارزهای روز دنیا را نیز دربرمی‌گیرند. اگر دوست دارید در سطوح حرفه‌ای‌تری فعالیت کنید می‌توانید از معاملات فیوچرز، اسپات و اهرم بهره بگیرید. این معاملات به شما كمک می‌کنند که سودآوری خود را افزایش دهید؛ همچنین، کپی تریدینگ را برای‌تان ممکن می‌سازد تا به‌راحتی با پیروی از تریدرهای برتر دنیا، معاملات باکیفیتی را رقم بزنید. دركنار این موارد، چیزی که محبوبیت توبیت را دوچندان می‌کند، کارمزد پایین آن است. با کمترین هزینه ممکن می‌توانید معاملات مختلف را انجام دهید.

مروری بر مزایای سرمایه‌گذاری در صرافی توبیت

برای تصمیم‌گیری میان صرافی‌های مختلف، باید مزایای هریک را در نظر بگیرید و براساس آن‌چه که به‌دست می‌آورید، تصمیم‌گیری کنید. صرافی توبیت امکانات و مزایایی را در اختیارتان قرار می‌دهد که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت.

بهره‌مندی از خدمات یک صرافی معتبر

نخستین مزیتی که در استفاده از توبیت از آن بهره‌مند خواهید شد، اعتبار یک صرافی معتبر است. توبیت در میان ۳۵ صرافی برتر دنیا، رتبه ۳۳ را به خود اختصاص داده است و این در مقایسه با مدت زمان فعالیت این مجموعه که تقریبا ۲ سال است، فوق‌العاده به نظر می‌رسد. شما می‌توانید با خیالی آسوده در توبیت ثبت نام کنید و از خدمات آن بهره‌مند شوید.

عدم نیاز به احراز هویت

همان‌طور که گفتیم، احراز هویت یکی از اصلی‌ترین مسائلی است که ایرانیان به‌سبب تحریم‌ها، باید به آن توجه کنند. صرافی توبیت نیازی به احراز هویت ندارد و این موضوع سبب راحتی کار آن‌ها می‌شود. می‌دانید که ورود به صرافی‌هایی که ایرانیان را تحریم کرده‌اند، سبب بسته‌شدن حساب و حتی بلوکه‌شدن دارایی می‌شود. باتوجه‌به این ریسک بزرگی که برای ورود به صرافی‌های دیگر وجود دارد، خوب است که توبیت یا دیگر صرافی‌های مجاز را انتخاب کنید.

کپی تریدینگ

ویژگی کپی تریدینگ در برخی از صرافی‌ها ارائه می‌شود و راه حل خوبی برای تریدینگ مطمئن است. در کپی تریدینگ می‌توانید چند مورد از تریدرهای برتر را انتخاب کنید و معاملات خود را از روی معاملات آن‌ها کپی کنید. بسیاری از افراد به این روش،‌ سود قابل توجهی کسب می‌کنند. البته توجه داشته باشید که کپی تریدینگ هم به دانش و اطلاعات بالایی نیاز دارد و بدون مهارت نمی‌توان کپی تریدینگ را انجام داد.

پشتیبانی از زبان فارسی

اغلب صرافی‌های دنیا از زبان فارسی پشتیبانی نمی‌کنند. به‌همین‌خاطر وجود یک صرافی ارز دیجیتال که از زبان فارسی پشتیبانی کند می‌تواند بسیار کاربردی باشد. صرافی توبیت یکی از معدود صرافی‌هایی است که این ویژگی‌ را دارد و دغدغه‌های تریدینگ به زبان انگلیسی را حل می‌کند.

دسترسی و کاربری آسان

وب‌سایت این مجموعه بسیار ساده طراحی شده است تا به‌راحتی بتوانید از خدمات و امکانات آن استفاده کنید و مشکلی از بابت پیچیدگی فرایندها نداشته باشید. خریدوفروش ارز دیجیتال در این پلتفرم به سادگی انجام می‌گیرد و هر پروسه تنها چند دقیقه زمان نیاز دارد.

امنیت بالا

از نخستین ویژگی‌هایی که باید درباره یک صرافی معتبر بررسی شود، امنیت صرافی است. صرافی توبیت تمام اقدامات امنیتی را در نظر گرفته است تا به بهترین نحو از دارایی‌های شما محافظت کند. مادامی که ارزهای دیجیتال را در کیف پول صرافی نگه‌داری می‌كنید، از بابت امنیت دارایی نگرانی نخواهید داشت.

نتیجه گیری

اگر به‌دنبال یک صرافی مطمئن برای سرمایه‌گذاری و معامله در ایران هستید، توبیت می‌تواند انتخاب مناسبی برای‌تان باشد. صرافی توبیت نیازی به احراز هویت ندارد و این موضوع شما را از شر بسیاری از مشکلات رها می‌کند. در این مقاله، مرور مختصری بر Toobit داشتیم و مزایای آن را برای‌تان شرح دادیم. اگر نیاز به اطلاعات بیشتری دارید می‌توانید وارد سایت اصلی توبیت فارسی به آدرس https://toobitfarsi.io/ شوید و از مقالات آموزشی آن استفاده کنید. صرافی معتبر Toobit هر آن‌چه که برای تریدینگ موفق با بازده بالا نیاز داشته باشید، در اختیارتان قرار خواهد داد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا