بانک-بیمه-بورس

صدور مجوز افزایش سرمایه بیمه کوثر

مجوز افزایش سرمایه حدود 84 درصدی بیمه کوثر از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها از سوی سازمان بورس و اوراق بهادر صادر شد.

به گزارش تفاهم آنلاین، سرمایه شرکت بیمه کوثر از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها با افزایش 2 هزار و 957 میلیارد ریالی به بیش از 6 هزار و 485 میلیارد ریال می رسد.
در این رابطه، مدیر اقتصادی و سرمایه گذاری بیمه کوثر اظهار داشت: مجمع فوق‌العاده شرکت برای تصویب این افزایش سرمایه تا انتهای مرداد برگزار می‌شود.
وی با تاکید بر اینکه افزایش حدود 84 درصدی سرمایه شرکت از محل مازاد تجدید ارزیابی داراییها با تکیه بر اصلاح ساختار مالي شرکت و در اجراي مفاد ماده«14» قانون حداکثر استفاده از توان توليدي و خدماتي کشور و حمايت از کالاهاي ايراني انجام شده است، تصریح کرد: تمام امور افزایش سرمایه انجام شده است و سعی خواهد شد در کوتاه‌ترین زمان ممکن مجمع برگزار و سرمایه جدید ثبت شود.
نوید خاندوزی با اشاره به قانون مصوب آذرماه 1384 بازار اوراق بهادار جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: با توجه به قانون یادشده و در اجرای آن، تقاضای افزایش سرمایه و انتشار سهام جدید شرکت بيمه کوثر (سهامی عام) در سازمان بورس و اوراق بهادار از نظر انطباق با قوانین و مقررات مربوط در انتشار سهام بررسی و با رعایت قوانین و مقررات مرتبط بلامانع اعلام شده است.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=37518
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن