دسته‌بندی نشده

صدور اولین قبض دیجیتال برق

شرکت توانیر از این پس در راستای تحقق اهداف خود در طرح برق امید، نسبت به صدور قبض جدید برق با عنون قبض دیجیتال در سامانه برق‌من اقدام می کند.

به گزارش تفاهم آنلاین به نقل از فارس، شرکت توانیر در راستای اهداف مورد نظر خود در طرح برق امید نسبت به ارائه نمونه جدید قبض برق دیجیتال در سامانه برق من اقدام کرد.

بر اساس جزئیات مندرج از این قبض، علاوه بر تعیین میزان مصرف شما، متوسط مصرف هر ماه مشتران با متوسط مصرف مشترکان هم جوار و متوسط مصرف شهر مشترک مقایسه می‌ شود.

به گزارش فارس بر اساس محتوای مندرج در قبض دیجیتال جدید توانیر، امکان مقایسه مصرف هر مشترک با دوره مشابه مصرف در سال گذشته نیز مهیاست.

*رده مصرفی در قبض جدید مشخص خواهد شد

گفتنی است که در قالب گزاره‌ های متنی تعبیه شده در قبض جدید، رده مصرف شما مبنی بر پر مصرف، خوش‌مصرف و کم‌مصرف تعیین شده و کل تعداد مشترکینی که کمتر از میزان مصرف مندرج در قبض نسبت به استفاده از قبض اقدام کرده‌ اند نیز مشخص می‌ شوند.

همچنین طی هشدارهای مندرج در این قبض، در شرایطی که که هر مشترک بیشتر از متوسط مصرف خود در هر ماه نسبت به استفاده از انرژی‌برق اقدام کند، از درصد ازدیاد مصرف خود با خبر خواهد شد.

با توجه به اینکه در طرح برق امید، هزینه‌برق مشترکان کم‌مصرف رایگان است، لذا در شرایطی که هر مشترک شامل تخفیف 100 درصدی برق شود نیازی به پرداخت هیچ هزینه‌ ای در این زمینه نخواهد داشت.

نمونه قبض برق دیجیتال

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=56824
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن