بانک-بیمه-بورس

برای سومین سال متوالی؛ شرکت بیمه کوثر سرمایه خود را افزایش می‌‌دهد

هیات‌ مدیره شرکت بیمه کوثر افزایش سرمایه شرکت به مبلغ 16هزارو855میلیارد و 31میلیون ریال را تصویب کرد.

به گزارش پایگاه خبری تفاهم آنلاین به نقل از روابط عمومی و اعلام مدیر اقتصادی و سرمایه‌گذاری بیمه‌کوثر ، با توجه به گزارش توجیهی هیات‌مدیره شرکت، سرانجام افزایش 160درصدی سرمایه بیمه کوثر به تصویب رسید.
نوید خاندوزی با اظهار رضایت از افزایش سرمایه بیمه کوثر به صورت پلکانی و معقول در طی سه سال اخیر، گفت: بیمه‌گران با افزایش سرمایه، امکان رقابت و دریافت مجوز فعالیت در بخش‌های مختلف بیمه‌گری را برای خود فراهم می‌کنند. به همین علت، ما در بیمه کوثر سعی کرده‌ایم افزایش سرمایه را به صورت واقعی و در هر سال به صورت مرتب انجام دهیم. تا علاوه بر افزایش فعالیت‌های عملیاتی برای افزایش واقعی ثروت سهام‌داران نیز گام برداریم.
وی با اشاره به وضعیت مطلوب شرکت در عرصه بیمه‌گری و سرمایه‌گذاری که به افزایش سوداوری شرکت منجر شده است، خاطرنشان‌کرد: مجمع فوق‌العاده افزایش سرمایه پس از برگزاری مجمع عادی و دریافت مجوز از سازمان بورس و بیمه مرکزی برگزار می‌شود.
مدیر اقتصادی و سرمایه‌گذاری بیمه کوثر با اعلام اینکه در پی این مصوبه، سرمایه اسمی شرکت از 6هزارو485میلیاردو31میلیون ریال به مبلغ 16هزارو855میلیارد و 31میلیون ریال افزایش می‌یابد، تصریح‌کرد: این افزایش سرمایه بر جنبه‌های مختلف کارکرد شرکت از جمله افزایش ظرفیت نگهداری شرکت در قبول ریسک، حفظ و حتی افزایش نسبت توانگری مالی، تامین شرایط لازم به‌منظور دستیابی به اهداف و برنامه‌ها، حضور شایسته و پرتوان در بازار سرمایه کشور، اصلاح ساختار مالی و نیز برقراری تناسب بین سرمایه شرکت، حق بیمه صادر‌شده و ذخایر فنی تاثیر مثبت خواهد داشت.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=72840
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن