شرکت بیمه دی از خدمت نوین « دیدار خودرو » رونمایی کرد
شرکت بیمه دی در راستای توسعه خدمات دیجیتال و به منظور تسهیل فرآیند صدور توسط شبکه فروش، خدمت نوین « دیدار خودرو » را به مشتریان خود ارائه مینماید.
به گزارش پایگاه خبری تفاهم آنلاین به نقل از روابط عمومی بیمه دی ؛ اپلیکیشن « دیدار خودرو » با حضور محمدرضا کشاورز، مدیرعامل شرکت بیمه دی با هدف ورود به عرصه دیجیتال و حذف کاغذ در جهت مسئولیت اجتماعی شرکت و حفظ محیط زیست رونمایی شد.
این شرکت در راستای تحقق هدف خود که همانا افزایش رضایتمندی و تبدیل شدن به پدیده محبوب مشتریان است، میکوشد از طریق توسعهی خدمات الکترونیک، روند صدور بیمهنامه را تسهیل و تسریع نماید. از این رو، با آغاز کار دیدار خودرو ، بازدید اولیهی سلامت خودرو در جریان صدور بیمهنامه بدنه، نه توسط نمایندگان، بلکه مستقیماً به وسیلهی مشتریان گرامی و از طریق اپلیکیشن موبایل و با روشی امن و آسان به انجام رسیده و پروندهی بازدید، به صورت الکترونیکی به نمایندگی مربوطه ارسال می شود.
لازم به ذکر است این خدمت، بخشی از پلتفرم دیدار، زیرساخت فروش و خدمات بر خط (آنلاین) شرکت بیمه دی بوده که در آن، علاوه بر ارائهی خدمات الکترونیک به صورت مستقیم، نمایندگان منتخب فروش نیز امکان سفارشگیری آنلاین را خواهند داشت.