بانک-بیمه-بورس

سید ضیاء ایمانی در دیدار با خودرو سازان اعلام کرد :حمایت تمام قد بانک صادرات ایران از صنعت خودروسازی


​مدیرعامل بانک صادرات ایران اعلام کرد : برای حمایت از تولید و اشتغال در صنعت خودروسازی، از تمام ظرفیت‌ها استفاده خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تفاهم آنلاین ، سیدضیاء ایمانی که در دیدار با مدیرعامل و مدیران ارشد ایران‌خودرو سخن می گفت، با بیان این که بانک صادرات ایران به عنوان حامی بزرگ تولید داخلی، در صنعت خودروسازی باقی خواهد ماند، اظهار کرد: خودروسازی صنعت برتر کشور است و این بانک به منظور حمایت از تولید و اشتغال در این صنعت از تمامی ظرفیت‌های خود استفاده خواهد کرد.
وی در این دیدار که به همراه ایرج نیک‌اختر معاون اعتباری، سیدکاظم مرتضوی‌اسکویی معاون شعب، مهدی اقبالی‌راد – سرپرست معاونت بانکداری جامع و عزیز اسکندری – مدیر شعب غرب تهران انجام شد، برای حمایت از طرح‌های توسعه‌ای و افزایش ظرفیت تولید در ایران‌خودرو با استفاده از خدمات نوین و ابزارهای تامین مالی نوین بانک صادرات ایران اعلام آمادگی و بر لزوم افزایش همکاری‌های دوجانبه توافق کرد.
مهدی خطیبی، مدیرعامل ایران‌خودرو نیز در این دیدار با قدردانی از حمایت و همکاری بانک صادرات ایران، خواستار توسعه همکاری بانک با ایران خودرو و شرکت‌های تابعه به ویژه ساپکو شد.
وی با مطلوب ارزیابی کردن همکاری این شرکت با این بانک ، از تلاش همکارانش برای توسعه هر چه بیشتر این همکاری‌ها خبر داد.
لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=89165
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن