بانک-بیمه-بورس

سهامداران در نشست صمیمی با دکتر شعبان مرادی عنوان کردند:بازگشایی نماد بانک‌ آینده در بورس

نشست صمیمانه سهامداران خرد بانک آینده با دکتر شعبان مرادی ، سرپرست و رئیس هیات مدیره بانک‌آینده در سالن همایش های این بانک برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تفاهم آنلاین ،گفتنی است دوسال مجمع بانک‌آینده برگزار نمی‌شود و همین امر نگرانی حدود ۷۰ هزار نفر از سهامداران خرد این بانک را فراهم کرده است.
بنا بر این‌گزارش نماد بانک آینده در بورس بسته است که دکتر مرادی در خصوص اظهار داشت امیدواریم با مساعدت وزارت اقتصاد و بانک‌مرکزی هرچه زودتر این مشگل رفع شود.
در این نشست سرپرست بانک‌آینده ضمن پاسخ به سوالات سهامداران گزارشی از آخرین اقدام ها و پیگیری های انجام شده در باره بازگشایی نماد (وآیند) و برگزاری مجامع و نوید بازگشایی نماد بانک بر لزوم توجه جدی و خدمت رسانی شایسته به سهامداران و مشتریان تاکید کرد .
وی در ادامه این نشست اجرای درست و مطلوب بانکداری را با استفاده از همه ظرفیت ها و توانمندی ها در سطح این بانک را الزامی دانست و از دستاوردهای بسیار خوب این بانک از جمله دریافت محورهای مرحله دوم و سوم عملیات ارزی از بانک‌مرکزی جمهوری اسلامی به سهامداران خبر داد.
مرادی در پایان افزود: نقشه راه همه واحدهای بانک در سال جاری مشخص است و همه باید با کار گروهی و هم افزایی به سمت اهداف و دستاوردهای آن حرکتی کنند.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=93210
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن