گزارش

سمینار بین المللی بررسی فرصت ها و چالش های توسعه تجاری کشورهای همسایهITCS

سمینار بین المللی بررسی فرصت ها و چالش های توسعه تجاری کشورهای ایران ، ترکیه و قبرس شمالی ITCS  به میزبانی فعالان اقتصادی و کارشناسان کسب و کار حوزه ساختمان و فناوری های نوین  مهر ماه سال جاری برگزار خواهد شد .

به گزارش پایگاه خبری تفاهم آنلاین؛ علیرضا نجفی دبیر علمی مراسم فوق با اعلام این مطلب گفت : هدف از برگزاری این رویداد ، شتاب و تسهیل در توسعه صادرات ، توسعه تجاری خدمات و محصولات ، توسعه اشتغال و کارآفرینی ، کاهش ضریب خطا و پیشگیری از وقوع جرم با اطلاع رسانی و آگاهی بخشی نسبت به قوانین حاکم بر روابط اقتصادی و دستیابی به جایگاه نخست اقتصادی در منطقه است.

علیرضا نجفی اظهار داشت : امیدوارم با گردهمایی فعالان اقتصادی و کارآفرینان در سطح منطقه موجب ارایه هر چه بیشتر خدمات و محصولات دانش بنیان و اعتلای تولید و اشتغال زایی در کشورهای اسلامی شویم و در صورت لزوم ، با انتقال فناوری از کشورهای همسایه و سرمایه گذاری در آنجا موجب توسعه اقتصادی پایدار شویم.

همچنین ؛ مهندس علیرضا مومنی عضو شورای عالی راهبردی سمینار و کارشناس طراحی داخلی و معماری با اشاره به نبود معماری سبک ایرانی در حوزه ساختمان و املاک در دست فروش کشورهای اطراف گفت : با برپایی این گردهمایی ها و برقراری گفتمان های علمی تخصصی در حوزه تجارت و اقتصاد می توان به پایداری فرهنگی و اقتصادی روابط کمک شایانی کرد.

مهندس لاله محمدیان کارشناس اقتصادی روابط ایران و ترکیه و عضو شورای عالی راهبردی سمینار نیز خاطرنشان کرد : تعامل و روابط تجاری سالم و در چارچوب قوانین موجب اعتلای اقتصادی و توسعه پایدار در منطقه خواهد بود که این سمینار گام موثری در این راستا می باشد.

شایان ذکر است ؛ در بخش ویژه مراسم از کارآفرینان ، واحدهای خدماتی نمونه ،  مدیران نمونه ، مشاورین برتر و تولیدکنندگان نمونه تجلیل خواهد شد. همچنین ورک شاپ و کارگاه های آموزشی مرتبط نیز برگزار می شود.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=86739
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن