بانک-بیمه-بورس

سلیمانی: بیمه آسماری در مناطق آزاد عملکرد قابل قبولی دارد

حضور رئیس کل بیمه مرکزی در شعبه آبادان بیمه آسماری رئیس کل بیمه مرکزی با قدردانی از اقدامات شرکت بیمه آسماری در مناطق آزاد، بر لزوم توسعه این فعالیت ها تاکید کرد.

به گزارش تفاهم آنلاین، دکتر غلامرضا سلیمانی که در جریان سفر به استان خوزستان از شعبه آبادان بیمه آسماری بازدید می کرد، با بیان این که بر اساس صورت های مالی منتشر شده، پرتفوی این شرکت رشد قابل توجهی داشته است، افزود: خوشبختانه شرکت های بیمه به ویژه بیمه آسماری در مناطق آزاد عملکرد قابل قبولی دارند، اما هنوز ظرفیت های بسیار زیادی برای فعالسازی در این مناطق علی الخصوص در حوزه های بیمه های درمان تکمیلی وجود دارد.

سید محمد کریمی دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران نیز که در این بازدید حضور داشت، به لزوم رعایت حداکثری سرعت و دقت در پرداخت خسارت به بیمه گزارن تاکید و خاطرنشان کرد: صنعت بیمه با سرعت خوبی در حال توسعه است و امیدواریم با همکاری شرکت های بیمه در ارائه خدمات بهینه به مشتریان، این روند بیش از پیش سرعت بگیرد.
علیرضا یزدان دوست مدیرعامل شرکت بیمه آسماری نیز در این دیدار با ارائه گزارشی از عملکرد شرکت طی یک سال گذشته، عدم تاثیرگذاری شیوع بیماری کرونا بر فعالیت های این شرکت را دستاوردی مهم خواند و با بیان این که بیمه آسماری در سال آینده برنامه های ویژه ای برای ایجاد تحول در بازار مناطق آزاد دارد، گفت: شرکت بیمه آسماری جوان و پویاست و توانسته در بازار بیمه ای کشور جایگاه مطلوبی پیدا کند.
وی افزود: توسعه بیمه های انفرادی در دستور کار ماست و در آینده نزدیک اقدامات تازه ای برای استفاده از ظرفیت های بالقوه بازار در مناطق آزاد عملیاتی خواهد شد.
رئیس کل بیمه مرکزی و هیات همراه همچنین ضمن بازدید از بخش های مختلف شعبه آبادان بیمه آسماری، با فعالیت های مختلف آن آشنا شدند.و در آخر مدیر منطقه جنوب، رئیس شعبه اروند و کارمندان شعبه در خصوص وظایف و مسئولیت هایشان توضیحاتی مبسوط ارائه کردند

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=62878
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن