بانک-بیمه-بورس

سرپرست‌های معاونت توسعه بازار و برنامه‌ریزی و نوآوری بیمه ملت معرفی شدند

مدیر عامل بیمه ملت در مراسم معارفه سرپرست‌های معاونت توسعه بازار و معاونت برنامه‌ریزی و نوآوری و سرپرست مجتمع مرکزی این شرکت ضمن تشریح اهمیت حوزه‌های زیر مجموعه هر دو معاونت، بر تعامل درون مجموعه‌ای تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تفاهم آنلاین ، مراسم معارفه سرپرستان معاونت توسعه بازار و معاونت برنامه‌ریزی و نوآوری و سرپرست مدیریت مجتمع مرکزی این شرکت با حضور علی‌رضا یزدان‌دوست مدیرعامل، داود قاسم‌پور رئیس هیئت مدیره، محمدتقی چراغی نایب رییس هیئت مدیره، مهدی کشاورز بهادری و ابراهیم نوروزی اعضای هیئت مدیره و برخی از معاونان و مدیران شرکت برگزار شد.

علی‌رضا یزدان‌دوست عنوان کرد: در حوزه معاونت توسعه بازار انتظار می‎رود با بهره‎‌گیری از امکانات و ظرفیت‎‌های موجود و تکیه بر اصول راهبردی و سیاست‌ها و برنامه‌های ابلاغی سند استراتژیک، نسبت به برنامه‌ریزی و برداشتن گام‌های موثر و اساسی جهت حفظ و توسعه سهم بیمه ملت از بازار،َ افزایَش پرتفوی سودآور و توزیع متوازن آن، نظارت دقیق بر وصول به موقع حق بیمه توسط واحدهای فروش و ممانعت از انباشت مطالبات، افزایش توان رقابتی و ارتقای کمی و کیفی شبکه فروش اقدامات لازم صورت پذیرد.

وی همچنین به لزوم مطالعه و اصلاح فرآیند‌ها، رویه‌ها و بخشنامه‌های مرتبط با حوزه توسعه بازار با هدف تسهیل در جریان گردش کار اشاره کرد و افزود: رفع موانع توسعه فروش و ساماندهی مراکز خسارت با هماهنگی واحد‌های فنی از دیگر رویکردهایی است که باید تحقق آن مورد توجه جدی قرار بگیرد.

مدیرعامل بیمه ملت گفت: در حوزه برنامه‌ریزی و نوآوری امیدواریم با نظارت بر برنامه‌های مصوب به ویژه تدوین نظام بودجه‌ریزی و تنظیم برنامه عملیاتی سالیانه شرکت، شاخصه‌های ریسک و استاندارد سازی فرآیند‌ها و روش‌های اجرایی توسعه کسب و کار دیجیتال تحقق پذیرد.

وی بر پیاده‌سازی سیستم آموزش با هدف افزایش دانش پرسنل و ایجاد اشتغال دانش بنیان تاکید کرد و ارتفاع مهارت‌های مورد نیاز شرکت با کنترل هزینه‌ها را از اهم امور معاونت برنامه‌ریزی و نوآوری خواند.

مدیرعامل بیمه ملت در بخش دیگری از سخنانش خطاب به سرپرست مجتمع مرکزی گفت: با توجه به نقش مجتمع مرکزی در جذب پرتفوهای مجموعه شرکت، انتظار داریم در هماهنگی کامل با معاونت حوزه ذی‌ربط و مدیریت امور شعب و نمایندگان نسبت به هدایت و راهبری امور مربوطه به شعبه مذکور اقدام کنید و در حفظ مشتریان موجود و تلاش موثردر جهت شناسایی بازار و جذب مشتریان جدید با لحاظ مدیریت ریسک، ارائه نرخ‌های کارشناسی به موقع و مناسب به مشتریان با هماهنگی واحدهای فنی اهتمام نمائید.

یزدان‌دوست در پایان ضمن قدردانی از تلاش‌های معاونین توسعه بازار و برنامه‌ریزی و نوآوری و همچنین سرپرست مجتمع مرکزی این شرکت، گفت: تغییرات صورت گرفته به معنای جدا شدن از نیروهای کارآمد نیست و قطعا به معنای نادیده گرفتن

تلاش‌های این عزیزان هم نیست بلکه مطمئن هستم که از تجربیات این عزیزان استفاده خواهد شد. این تغییرات به معنای وجود ضعف در آن مدیریت یا معاونت نبوده بلکه هدف تزریق انرژی و خون تازه‌ای به شرکت بوده است.

در انتهای این مراسم احکام انتصاب‌ بهمن سوری به عنوان سرپرست معاونت توسعه بازار، سیدسعید کریمی به عنوان سرپرست معاونت برنامه ریزی و نوآوری و نیز علیرضا شهرابی به عنوان سرپرست مجتمع مرکزی اهدا شد و همچنین از خدمات امیرحسین قربانی، حسن پولادی و اسماعیل قزوهی در دوران تصدی مسئولیت‌شان در شرکت بیمه ملت قدردانی شد.

بهمن سوری سرپرست جدید معاونت توسعه بازار علاوه بر سوابق معاونت توسعه بازار و شبکه فروش شرکت تجارت نو و معاونت فنی و مدیریت امور شعب و نمایندگان شرکت بیمه معلم، تجربه ۷ سال حضور با عنوان دبیر کارگروه شبکه فروش و بازاریابی سندیکای بیمه گران ایران را در سوابق خود دارد.

سعید کریمی سرپرست معاونت برنامه ریزی و نوآوری، پیش‌تر رئیس هیات مدیره سرمایه‌گذاری بیمه سلامت، معاون داده مرکز فناوری اطلاعات وزارت بهداشت و قائم مقام طرح و توسعه بیمه معلم بوده و همچنین سابقه مدیریت فناوری اطلاعات شرکت‌های بیمه دی و معلم را در کارنامه خود دارد.

علیرضا شهرابی سرپرست جدید مجتمع مرکزی، پیشتر رئیس شعبه تخصصی اتومبیل بیمه ملت بوده و سابقه مدیریت در بیمه‌های اتومبیل و شبکه فروش کارگزاری سایپا را نیز در کارنامه خود دارد.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=98281
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن