بانک-بیمه-بورس

1400؛ سال شکوفایی بیمه تعاون

بیمه تعاون امروز چتر حمایتی خود را بیشتر از هر فعالیت دیگری بر سر کسب و کارها گسترده تا در شرایط سخت ناشی از شیوع ویروس کرونا بساطشان برچیده نشود. این شرکت بیمه ای که همواره سعی داشته در رشد و شکوفایی اقتصاد به ویژه بخش تعاون نقش پررنگی ایفا کند با ارائه کارنامه فعالیت سال ۹۹ از دستیابی به این مهم خبر می‌دهد .

به گزارش پایگاه خبری تفاهم آنلاین رویداد مهمی که موسسه اعتباری ملل، بانک توسعه تعاون و شرکت توسعه توس بان امین به عنوان سهامداران اصلی در شکل گیری رشد و شکوفایی بسیار سهیم بوده اند . درنتیجه جوانگرایی در سال 96 شرکت بیمه تعاون ، یونس مظلومی که سابقه فعالیت در بیمه های آسیا و دانا و مدیرعاملی بیمه های سایان و رازی را در کارنامه خود داشت، سکاندار هدایت این شرکت شد. به بهانه برگزاری موفق مجمع این شرکت، کارنامه یونس مظلومی در سال ۹۹ را مورد بررسی قراردادیم که ماحصل آنرا در زیر می خوانید:
پرونده برنده ۹۹
عملکرد مالی شرکت بیمه تعاون درسال۹۹ گویای این واقعیت است که این شرکت بیمه‌ای با جهش خیره کننده در شاخص های مهم مالی به خصوص افزایش درآمد به عنوان مهمترین آن، در مسیر برنامه‌ریزی شده و هدفمندی قرارگرفته است. 6311 میلیارد ریال حق بیمه تولیدی این شرکت در سال99 با رشد 67 درصدی نسبت به سال 98، تحقق سود 555 میلیارد ریالی با 588 درصد رشد در مقایسه با سال قبل آن و کسب نسبت خسارت 54 درصدی بخشی از نشانه های انتخاب درست مسیر است.
در ادامه این فرایند موفق حفظ سطح یک رتبه توانگری مالی ، خرید ساختمان مرکزی به مبلغ 2300 میلیارد ریال، کاهش مالیات مطالبه شده درخصوص عملکرد سال 1396 و 1397 به مبلغ 40 میلیارد ریال، پذیرش در فرابورس، کنترل ضریب خسارت، جذب و حفظ مشتریان، پیگیری مستمر وصول مطالبات، توزیع مناسب ریسک بیمه‌گری توسط بیمه های اتکایی و اخذ گواهینامه استاندارد مدیریت ریسک ایزو 31000 به همراه کسب گواهی تعهد به تعالی سازمانی از دیگر مواردی است که در دایره دستاوردهای سال ۹۹ شرکت بیمه تعاون جای دارد.
گفتنی است؛، در سال گذشته با رسیدن تعداد شعب بیمه تعاون به 28 عدد هم اکنون 184 پرسنل در شعب و 553 نماینده مشغول فعالیت بوده و توانسته‌اند 66 درصد حق بیمه تولیدی را از آن شرکت کنند.
محصول نوآورانه بیمه توقف کسب و کار
بیمه تعاون شهریور سال گذشته از محصول نوآورانه‌ بیمه توقف کسب و کار ناشی از اپیدمی رونمایی کرد تا علاوه بربهبود برندینگ حضور خود را در کنار مردم اعلام نماید درقالب این طرح با تحت پوشش قرار گرفتن بیش از 3 هزار کسب و کار، امروز از بیمه تعاون به عنوان بیمه‌گر کسب و کار یاد می‌شود.
و اما در زنجیره اقدامات صورت گرفته بیمه تعاون همچنین توسعه محصولات بیمه‌ی جدید در بیمه زندگی، درمان خانواده، درمان گروهی گروه های زیر 100 نفر، پوشش حوادث ناشی از کووید 19 و آتش سوزی از یک سو و توسعه خدمات نوینی چون توسعه استفاده از اپلیکیشن های خدمات خسارت بیمه‌های درمان، راه اندازی زیرساخت اپلیکیشن بازدید اولیه بیمه نامه بدنه، راه اندازی زیرساخت بستر وب سایت فروش آنلاین بیمه های نوین، کنترل دوره‌ای و کاهش مدت زمان رسیدگی به پرداخت خسارت های درمان از سویی دیگر قابل ذکر است.
افق آینده
و اما برای آینده افزایش سهم بازار و ارتقای جایگاه شرکت، افزایش سرمایه تا مبلغ 5000 میلیارد ریال، ایجاد ارزش افزوده جدید برای سهامداران از طریق اخذ مجوز قبول اتکائی، شناساندن بیشتر برند و توسعه و شکوفایی سهم بازار از طریق تبلیغات، معرفی محصولات نوین، تجهیز ساختمان جدید، بهبود و توسعه سازمان فروش بیمه های زندگی و افزایش تعداد نمایندگی ها از جمله مواردی است که در دستور کار بیمه تعاون قرار دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا