ساختمان شماره هفت بیمه آسیا افتتاح شد
آیین افتتاحیه ساختمان شماره هفت بیمه آسیا با حضور رئیس کل و هیات عامل بیمه مرکزی،نایب رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه آسیا، اعضای هیات مدیره ،معاونین مدیر عامل و تنی چند از مدیران بیمه آسیا برگزار شد.
به گزارش تفاهم آنلاین،دکتر سلیمانی،رئیس کل بیمه مرکزی و هیات همراه ضمن بازدید از طبقات مختلف ساختمان شماره هفت بیمه آسیا و گفتگو با مدیر و کارشناسان مدیریت بیمه های درمان، از نزدیک در جریان فرآیند صدور بیمه نامه،معرفی نامه و پرداخت خسارت بیمه های درمان قرار گرفت.
دکتر سلیمانی ، رییس کل بیمه مرکزی در سخنانی با تصریح این موضوع که درمان نیاز اولیه کشور و جدی است، اظهار داشت: حرکت بیمه آسیا در تمرکز بیمه های درمان در ساختمان شماره هفت بسیار خوب ونشاندهنده نگاه تخصصی مدیران آن به مقوله درمان است.
رئیس کل بیمه مرکزی در سخنانی با اظهار خوشحالی از تسویه بیمه آسیا با بیمارستان ها در مدت زمان کمتر از دو هفته، بیان داشت: تسویه به موقع شرکت بیمه آسیا با بیمارستان ها و پرداخت های هزینه های آنها، خدمت به بیمه گذارانی است که از خدمات درمانی استفاده می کنند و موجب رضایتمندی آنان از بیمه آسیا و صنعت بیمه کشور می شود.
🔹دکترسلیمانی با تاکید بر این موضوع که بیمه آسیا می تواند به عنوان شرکت پیشرو در الکترونیکی کردن بخش درمان عمل کند، بیان داشت: با الکترونیکی کردن فعالیت به ویژه در بخش درمان می توانیم نظارت و کنترل بیشتری داشته باشیم و جلوی پرداخت خسارت های غیرواقعی را بگیریم.
دکتر سلیمانی با تشکر از مدیرعامل و هیات مدیره بیمه آسیا و ارزیابی مثبت از گزارش عملکرد دو ساله بیمه آسیا، گفت: گزارش دو ساله بیمه آسیا نشان دهنده انجام کارهای خوب و پیشرفت بوده است و امیدواریم این روند در سال های آتی تداوم داشته باشد.
مسعود بادین نایب رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه آسیا در سخنانی، ضمن تبریک و گرامیداشت فرا رسیدن ایام اله دهه فجرو طلیعه چهل و دومین سال از حیات پربار انقلاب اسلامی، با اشاره به 61 سال قدمت بیمه آسیا و افتتاح یکصدمین شعبه آن در ایام اله دهه فجر سال جاری تکریم ارباب رجوع و رفع مشکل بیمه گذاران را از اولویت ها و دغدغه های شرکت بیمه آسیا برشمرد.
مدیرعامل بیمه آسیا خدمات دهی با کیفیت و حفظ مردم داری را اولویت شرکت بیمه آسیا دانست.
مسعود بادین در ادامه با ارزیابی مثبت از عملکرد بیمه آسیا در دو ساله اخیر، گفت: با توجه به وجود هزینه های پرسنلی جانبی در شعب، هدف بیمه آسیا از افتتاح ساختمان ها و شعب جذب پرتفوی نمی باشد؛ بلکه هدف والای بیمه آسیا خدمات دهی به بیمه گذاران در کوتاه ترین زمان و مطلوب بودن خدمات قابل ارائه می باشد.
نایب رییس هیات مدیره با تاکید بر این موضوع که حق بیمه تولیدی بیمه آسیا در 9 ماهه اول سال 1399 معادل حق بیمه تولیدی در سال 1398 می باشد گفت: حق بیمه تولیدی با رشد 39 درصدی به 60 میلیارد ریال رسیده که این نشان از عملکرد مثبت دو ساله هیأت مدیره بیمه آسیا می باشد.
مدیرعامل با تصریح روند رو به رشد آمار و عملکرد بیمه آسیا ضمن بررسی عملکرد رشته های بیمه های شخص ثالث، درمان و عمر و پس انداز در مقایسه با دو سال گذشته و با اشاره به کاهش نسبت خسارت، عملکرد مثبت شرکت را نشان از مناسب بودن پرداخت خسارت ها دانست.
وی در پایان با اشاره به مواردی همچون مقایسه نسبت خسارت در 2 سال گذشته و نه ماهه سال 99، صدور معرفینامه آنلاین بیمه های درمان، مقایسه صدور و خسارت شرکت بیمه آسیا در بین شرکت های بیمه پذیرفته شده در بورس، روند افزایش قیمت سهام افزایش سرمایه شرکت از 230 میلیارد تومان به 2413 میلیارد تومان، افزایش شعبه های جدید از جمله مجتمع بیمه های زندگی به عنوان اولین بار در صنعت بیمه، سرمایه گذاری در شرکت های بورسی و سپرده های بانکی، مقایسه ذخایر خسارت معوق، فعالیت مستمر بیمه آسیا در حوزه های مسئولیت اجتماعی، برگزاری پنجمین دوره جشنواره بیمه های عمر و پس انداز، افزایش حقوق و وام های پرسنل، برگزاری دوره های آموزشی پرسنل و شبکه فروش و اجرای آیین نامه 96 و جذب بیش از 1600 و … نفر تداوم روند رو به رشد شرکت بیمه آسیا را نوید داد.
دکتر قریشی، رییس بسیج وزارت خانه ها و ادارات در سخنانی با تقدیر و تشکر از فعالیت دو ساله مسعود بادین، نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا، گفت: افتخار جامعه بسیجی کشور این است که مدیرعامل بیمه آسیا به عنوان فرمانده بسیج این شرکت با عملکرد خوبشان توانسته اند ارائه خدمات بیمه ای به مردم را به بهترین نحوه در این برهه زمانی، ساماندهی کنند.👇