علمی و تکنولوژی

سئوکاران تاریخ ساز – تاثیر انتخاب سئوکار حرفه ای در کسب و کار

شما که رو این محتوا کلیک کرده اید یا با سئو آشنایی دارید و یا در مورد آن شنیده اید و می دانید تا چه حد برای پیشرفت یک کسب و کار اینترنتی لازم و ضروری است اما لازم است شما بدانید که سئو می تواند همان اندازه که باعث پیشرفت کسب و کارتان می شود باعث آسیب زدن به آن نیز شود مثل این می ماند شما در داخل شهر مغازه یا فروشگاهی داشته باشید و خود را آماده کرده اید که فروش بالایی داشته باشید ولی با آوردن افراد غیر متخصص برای تعمیرات و دیزاین مغازه خود می تواند فروش و درآمد شما را از بین ببرد و سئو نیز همانگونه است و باید این وظیفه را به عهده افراد مجرب بسپارید تا بهترین نتیجه را از آن بگیرید پس در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با تاثیر انتخاب یک سئوکار حرفه ای بر کسب و کارتان آشنا کنیم .

سئو دیجیتال مارکتینگ زندینو

تاثیر سئو و انتخاب یک سئوکار ماهر بر رونق کسب و کار اینترنتی

امروزه بیشتر کسب و کارها به کسب و کار اینترنتی روی آورده اند و سعی می کنند محصولات و خدمات خود را در سطح کشور به مردم معرفی کنند و به جای فروش داشتن در محدوده یک شهر در تمامی شهر های کشور فروش داشته باشند و برای این کار به یک وبسایت اینترنتی و یک سئوکار حرفه ای نیاز دارند که به تمامی مهارت های سئو تسلط داشته باشد و بداند از مهارت های خود چگونه برای پیشرفت کسب و کارهای مختلف استفاده کند . امروزه سئوکاران زیادی وجود دارند که ادعای حرفه ای بودن دارند و ممکن است با اعتماد به افراد آماتور کسب و کار خود را به خطر بیاندازید چون سئو به همین اندازه که برای پیشرفت کسب و کارهای اینترنتی لازم و ضروری است اگر توسط افراد متخصص انجام نشود می تواند برای کسب و کار شما یک تهدید بزرگ باشد .

سئوکاران زیادی همچون محسن حبیبی، محمد شهپری ، مسعود معروفی ، محمد افشار، ابراهیم حنفی و… وجود دارند که در این زمینه درخشیده اند و توانسته اند به پیشرفت کسب و کارهای زیادی در حوزه های مختلف کمک کنند . سئوکار بودن تنها به آموزش دیدن و دانستن نکات سئویی نیست بلکه لازم است سئوکار شما رزومه درخشانی در سئو داشته باشد و توانسته باشد و آزمون و خطاهای بسیار راه و روش های این کار را پیدا کند و بداند برای هر کسب و کاری چه اقداماتی لازم است انجام شود تا منجر به پیشرفت آن شود پس لازم است در انتخاب سئوکار پروژه خود دقت بسیار زیادی داشته باشید تا بتوانید از مهارت و توانایی های یک شخص متخصص و حرفه ای برای پیشرفت شغل خود در فضای اینترنتی استفاده کنید .

آیا فقط شغل های فروشگاهی برای پیشرفت خود به سئو نیاز دارند ؟!

همانطور که قبل تر گفتیم امروزه همه کسب و کارها چه فروشگاهی و چه خدماتی به سوی اینترنتی شدن روی آورده اند . در گذشته بیشتر وبسایت های موجود در اینترنت مربوط به شغل های فروشگاهی بود و بیشتر رقابت ها روی فروش محصولات با کیفیت تر بود اما امروزه افرادی که شغل های خدماتی همچون مکانیکی، امدادخودردو ، تعمیرات و… نیز به سوی اینترنتی شدن روی آورده اند و خدمات خود را به صورت اینترنتی در اختیار مردم کشور قرار می دهند به عنوان مثال کلمه امداد خودروی ارومیه روزانه تقریبا 100 عدد سرچ دارد تصور کنید وبسایت شما با کلمه امداد خودرو ارومیه جزو لینک های بالایی صفجه اول نتایج گوگل باشد که روزانه چه تعداد تماس خواهید داشت . شما که امداد خودرو دارید مجبور نیستید دست روی دست بگذارید و منتظر تماس مخاطبان برای کمک باشید بلکه با داشتن یک وبسایت سئو شده مخاطبان می توانند روی وبسایت شما با شما در ارتباط باشند و از خدمات شما استفاده کنند .

لازم به ذکر است که طراحی سایت در ارومیه و سئو در ارومیه توسط تیم زندینو با مشاوره رایگان امکان پذیر است.

از این رو می توان به قدرت سئو و یک سئوکار حرفه ای پی برد که یک سئوکار با تجربه و ماهر می تواند در کسب و کار شما غوغا کند و درآمدی تاریخ ساز برای شما رقم بزند . خیلی از افراد امروزه در زمینه آموزشی فعالیت می کنند و با داشتن یک وبسایت اینترنتی اطلاعات و دانش خود را به علاقه مندان این زمینه به اشتراک می گذارند که این نوع وبسایت ها نیز به دلیل بیشتر شدن روز به روزه شان به سئو برای بالا آمدن در زمینه های پر رقابت نیاز دارند . پس امروزه علاوه بر کسب و کار های فروشگاهی افرادی که در زمینه های خدماتی ، آموزشی ، خبری و… فعالیت می کنند به سئو و یک سئوکار ماهر نیاز دارند .

آیا بدون سئو می شود درآمد بالا داشته باشیم ؟!

یکی از اشتباهاتی که خیلی از افراد مرتکب می شوند این است که وبسایت خود را راه اندازی می کنند و می گویند حال محصولات خود را وارد می کنم و هر وقت لازم شد سئو می کنم . دلیل این طرز فکر نداشتن اطلاعات کامل در مورد سئو و اهمیت آن می باشد . چون راه اندازی یک وبسایت و وارد کردن محصولات و اطلاعات خدمات خود بدون سئو کردن اصلا در صفحات نتایج گوگل دیده نمی شود و وبسایت های رقیب در زمینه فعالیت شما با انجام دادن سئوی حرفه ای لینک های اول را می گیرند و مخاطب تنها از آنها خرید می کند و از خدمات آنها استفاده می کند و بدون سئو کردن شما در این جایگاه جایی ندارید و اصلا دیده نمی شوید.

لازم است شما با استفاده از مهارت های یک سئوکار حرفه ای کلمات پر سرچ در حوزه کاری خودتان را پیدا کنید و با سئو کردن آنها در میان رقبای خود بالا بیایید و در نتایج سرچ گوگل دیده شوید تا مخاطبان هدف بتوانند کسب و کار شما و خدمات شما را ببینند و بتوانند به شما اعتماد کنند و از شما خرید کنند و یا از خدماتتان استفاده کنند پس لازم است بدانید سئو همانقدر که اگر توسط افراد غیر متخصص انجام شود خطرناک است همانقدر برای موفق شدن در کسب و کارهای اینترنتی لازم و ضروری است .

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=87957
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن