بانک-بیمه-بورس

رییس کل بیمه مرکزی: بیمه ایران پیشانی و پشتوانه صنعت بیمه است

رییس کل بیمه مرکزی ضمن قدردانی از زحمات مدیرعامل پیشین بیمه ایران گفت: بیمه ایران پیشانی صنعت بیمه بوده و موفقیت آن نقش مؤثری در پیشرفت صنعت بیمه کشور دارد.

به گزهرش تفاهم آنلاین،  دکتر سلیمانی با قدردانی از اقدامات بیمه ایران در خصوص حل مشکلات ذخایر مالی و ساختار مالی، این امر را بیانگر تلاش‌های مدیرعامل و هیئت‌مدیره این شرکت دانست و افزود: صنعت بیمه در آینده از رشد خوبی برخوردار خواهد بود و اقبال سرمایه‌گذاران و بیمه‌گذاران به این حوزه بیشتر خواهد شد ازاین‌رو بیش از ۳۰ تقاضا برای تأسیس شرکت بیمه توسط سرمایه‌گذاران بخش خصوصی صورت گرفته است.

رئیس‌کل بیمه مرکزی تصریح کرد: هنوز ظرفیت‌های بالقوه زیادی در صنعت بیمه مغفول مانده که پرداختن به آن‌ها در تغییر جایگاه بیمه در کشور بسیار مؤثر خواهد بود و فضای رقابتی بیشتری را برای شرکت‌های بیمه ایجاد می‌کند.

دکتر سلیمانی با اشاره به سرمایه انسانی زبده موجود در بیمه ایران و همسو بودن آن با اهداف دولت، خاطرنشان کرد: انتظار ما از این شرکت به‌مراتب بیشتر از سایر شرکت‌های بیمه است و امیدواریم با مدیریت جدید بتواند گام‌های مؤثری در گسترش صنعت بیمه و حرکت به سمت دیجیتالی نمودن بیمه‌ها بردارد.
ٰ

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=60934
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن